021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

معرفی باتری نایس چین با تکنولوژی تایوان باتری یوپی اس nice

باتری یو پی اس نایس

در کنار باتری یو پی اس هایی از جمله باتری یو پی اس long و باطری یو پی اس newmax – باتری فیام – و انواع باتری های دیگر که در زمینه یو پی اس طراحی و تولید میشوند.

هم سطح این نوع باتریها باتری یوپی اس نایس عرضه شده در بازار در حال حاظر وجود دارد که قادر می باشد با باتری یو پی اس های هم تراز خود رقابیت نماید.

رقابت خود شاکل دو بخش است: از لحاظ قیمت  – و – از لحاظ کیفیت.

قیمت باتری یو پی اس نایس

از لحاظ قیمتی این نوع باتری یو پی اس بسیار مناسب بوده و همچنین در شرایط سخت بازار که بازار یو پی اس به دلایلی دچار کمبودهایی از نطر موجودی باتری در بازار مواجه میشود.

باتری نایس هم از لحاظ قیمت مناسب بوده و در هز مرحله از بازار موجود می باشد و می توان گفت این باتری به علت در دست داشتن ۲۰ الی ۳۰ درصد بازار و کمشتریان خود همیشه موجود بوده و کمبودی از موجودی این باتری نداریم.

کیفیت باتری یو پی اس نایس

از لحاظ کیفیتی نیز این باتری تمام استانداردهای تولید یک باتری یو پی اس خوب را دارد و همانند باتری های باکیفیت از لجاظ وطنی دارای سرب مناسب بوده و از نظر طول عمر باتری نیز دارای طول عمر مناسبی حدود ۵ الی ۷ سال می باشد. که برای دستگاه یو پی اس ایده ال می باشد.

گارانتی ارائه شده برای باتری نایس همانند دیگر باتری ها توسط شرکت تکا انرژی ۲ سال از نوع گارانتی تعویض می باشد.

کشور سازنده باتری نایس کشور پین با تکنولوژی تایوان می باشد.

از باطری یو پی اس نایس در طول چندین سال گذشته در نیروگاهها و کارخانجات و بیمارستانها و ادراجات و مراکزدیگر  استفاد شده است -خوشبختانه بعداز چندین سال این باتری ها توانسته خود را در بازار باتری اثبات کند و تبدیل به یکی از برندهای معتبر باتری یو پی اس گردد.