021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

باتری یو پی اس های سری AGM VRLA فیام

باتری یو پی اس های سری AGM VRLA فیام

باتری یو پی اس های سری AGM VRLA فیام در سه مدل FLB و SLM و FIT تولید میشوند.
مدلهای باتری FLB در کارهای یو پی اس توان بالا و UPS های نصب در پروژه های شبکه ای، دیتا سنتر و تجهیزات پزشکی کاربد دارند به این خاطر که باتری هایی که به یو پی اس نصب میشوند در مدت زمان کوتاهی جریان بالایی را از باتری میکشند و به این صورت هم می توان توضیح داد:
در مدت زمان کوتاه دشارژ بیشتر از شاخصه های این باتریها می باشد.

باتری FIT فیام ایتالیا

مدلهای باتری FIT برای کارهای مخابراتی مناسب می باشند و از شاخصه های اسن نوع باتریها جریان کمی را در مدت زمان زیاد میتوان از باتری کشید.
طول این سری از باتریها ما بین ۱۰-۱و بیشتر از ۱۲ سال می باشند.باتری یو پی اس های سری AGM VRLA فیام
ولتاژ باتری های FLB در دو ولتاژ ۱۲v , 6v می باشند و در آمپرهای متفاوت ولتاژ باتریهای SLA در ولتاژ های ۲V, 4V, 6V,12V می باشد. و در آمپراژ ۲۰۰۰AH تا ۲۴ می باشند.
ولتاژ باتریهای FIT فقط ۱۲V و در آمپراژ ۱۸۰AH تا ۴۰ می باشند. و این نوع باتری از ۳۰ دقیقه تا ۱۰ ساعت می تواند تخلیه شود.
از شاخصه های دیگر این نوع باتریها علاوه بر طول عمر بالا می توان مقاوت پلاستیک طراحی شده روی باتری (عایق باتری) در مقابل آتش سوزی را گفت و این باتریها نحوه نگهداریشان به صورت MAINTENACE FREE (بدون نیاز به نگهداری) می باشند چون این باتریها در مقابل حرارت مقاوم بوده و در مقابل فعل و انفعالات شیمیایی و اتصالات اشتباه باتریها در زمان نصب بخاطر دارا بودن به اصطلاح سوپاپ اطمینان در صحنه بالای باتری می توانند گازها را بخارج انتقال دهند و مانع از خوردگی و ترکیدگی باتری گردند.