021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

بازنشانی فیوز باتری یو پی اس

kstar 1

فیوز باتری یو پی اس : دمای بیش از حد باعث می شود تمام سلول به شکست در نهایت. به همین دلیل بسیاری مدار محافظ یک فیوز حرارتی که به طور دائم بسته خواهد شد باتری یو پی اس اگر درجه حرارت آن بیش از حد از پیش تعیین شده ترکیب.

ترمیستور (در نمودار نشان داده نشده است)

بازنشانی فیوز باتری یو پی اس

ترمیستور دستگاه های مدار که مقاومت متفاوت با دمای هستند. ترمیستور PTC یک ضریب دمایی مثبت در مقاومت به تدریج با درجه حرارت و بیش از یک طیف محدود افزایش مقاومت آنها را می توان در نظر گرفته خطی به دمای متناسب است. به طور مشابه دماسنج NTC یک ضریب دمایی منفی و مقاومت آنها با افزایش دما کاهش می یابد. این اجزا به طور گسترده در کنترل و حفاظت مدار های آنالوگ به ارائه یک ولتاژ باتری یو پی اس درجه حرارت یو پی اس و یا در مدارهای کنترل طراحی شده برای ارائه جبران درجه حرارت استفاده می شود. آنها ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای پایان دادن به شارژ (DT / DT) یا قطع ارتباط باتری را از شارژر در شرایط بیش از حد دما هنگامی که درجه حرارت از نقطه برش رسیده است، یا ممکن است مورد استفاده قرار گیرد به نوبه خود در فن های خنک کننده.

در برخی از برنامه های کاربردی ترمیستور یو پی اس

ممکن است تنها وسیله ارتباطی بین باتری یو پی اس و جهان خارج است.

ترمیستور همچنین می تواند توسط شارژر برای تعیین شروع شرایط محیطی و جلوگیری از شارژ باطری یو پی اس اگر دمای باتری بسیار کم یا بسیار زیاد است استفاده می شود.

batri narada 9بازنشانی فیوز باتری یو پی اس:

فیوز بازنشانی نشان داد که در نمودار بالا در باتری یو پی اس بیش از جریان حفاظت فراهم می کند . این یک تابع شبیه به یک فیوز یو پی اس حرارتی اما پس از باز کردن آن تنظیم مجدد خواهد شد یک بار شرایط گسل حذف شده اند و پس از آن سرد دوباره به حالت عادی خود . این نیاز به هیچ بازنشانی دستی و یا جایگزینی و غیره بسیار مناسب برای کاربر که حتی ممکن است از عملیات آن آگاه باشند .

رسیده است. افزایش درجه حرارت باتری یو پی اس را می توان با حرارت خود مقاومتی از مقاومت گرمایی به علت عبور جریان از آن، یا با انتقال یا همرفت از محیط زیست محیط ایجاد می شود. بنابراین آن را می توان مورد استفاده برای محافظت در برابر درجه حرارت هر دو جریان بیش از حد و بیش از حد .

فیوز باعث شده است که یک دمای خاص

نیز نامیده می شود یک دستگاه PPTC (ضریب دما پلیمری مثبت)، فیوز بازنشانی ترمیستور PTC غیر خطی بر اساس یک کامپوزیت نازک از پلیمر کریستالی نیمه رسانا و ذرات است. در شرایط کار عادی، ذرات رسانا ارائه یک مسیر مقاومت کم اجازه می دهد در حال حاضر به جریان باتری یو پی اس است. تحت شرایط گسل که باعث دمای بیش از حد، از قبیل جریان باتری یو پی اس بیش از حد یا دمای محیط بیش از حد بالا، کریستال در پلیمر دستخوش تغییر فاز ناگهانی در یک ذوب محدوده دمای بسیار باریک و تبدیل شدن به آمورف باعث جدایی ذرات و در نتیجه بزرگ، افزایش غیر خطی در مقاومت.

افزایش شدید مقاومت باتری یو پی اس

معمولا سه مرتبه یا بیشتر، کاهش در حال حاضر به یک سطح نسبتا پایین و امن است. آن را در این حالت مقاومت بالا در برابر برگزار خواهد شد تا زمانی که شرایط گسل حذف شده است. در خنک کننده تغییر فاز است معکوس و PPTC بازنشانی به حالت مقاومت کم (در برخی از محدودیت ارسال سفر).

دستگاه دارای امتیاز در دمای بالا به این معنی که آنها را در یک جریان کمتر سفر اگر درجه حرارت بالاتر است. جزئیات محیط زیست و الکتریکی نرم افزار باید کامل درک هنگام طراحی در حفاظت فیوز بازنشانی.

این دستگاه ها به راحتی به طراحی باتری یوپی اس های جوشکاری در سراسر پایانه سلول و یا قرار دادن در تخته مدار یکپارچه شده است.