021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

راهنمای تعمیر یو پی اس

تعمیر یو پی اس

راهنمای تعمیر یو پی اس : در زمان خرابی یو پی اس خود، سریعا” ups خود را دور نیندازید چرا که ممکن است با یک تعمیر یو پی اس جزئی مجددا” قابل استفاده قرار گیرد و یا اینکه کاملا از کار نیفتاده باشد. اگر به فروشگاهها یا مراکز لوازم و تجهیزات رایانه ای برای تعمیر ups یا تعویض باطری یو پی اس مراجعه کنید معمولا پیشنهاد میدهند که یک یوپی اس جدید بخرید و تعمیر یو پی اس یا تعویض باطری یو پی اس را پیشنهاد نمیکنند چرا که یه این صورت میخواهند فروش خود را بالا ببرند اما قبل از مراجعه به این فروشگاهها و مغازه ها لازم است اقداماتی در جهت تعمیر یو پی اس خود که در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد، بپردازید.

عمر مفید Ups در راهنمای تعمیر یو پی اس

عمر مفید یک دستگاه یو پی اس بطور معمول در عرض یک تا دو سال به میزان قطع برق در طی این مدت بستگی دارد.
در اکثر موارد در خرابی یو پی اس ها، معمولا ایراد از باطری یو پی اس است که دچار نقص میشود نه خود سیستم یو پی اس. پس باید بدانیم که در این صورت باید برای تعمیر یو پی اس به سراغ باطری آن برویم و باطری یو پی اس را تست کنیم. در این صورت ابتدا میبایست یو پی اس را باز کرده و باطری آنرا خارج کرد. نکته مهم در اینجا ایم است که بدانیم باطری یوپی اس مورد استفاده از کدام مدل است که در صورت نیاز به تعویض باطری یو پی اس، همان باطری را خریداری کنید.

مشکل فیوز در راهنمای تعمیر یو پی اس

اگر در تعمیر یو پی اس به این موضوع پی بردین که ایراد از فیوز برق است تنها فیوز برق را تعویض کنید.
در هنگام بروز ایراد در سیستم و اقدام به تعمیر یو پی اس مطمئن شوید که گارانتی یوپی اس شما به اتمام نرسیده باشد که در این صورت بهترین راه مراجعه به مرکز خریداری شده سیستم یوپی اس است که بطور رایگان به تعمیر یو پی اس است شما میپردازند.

راهنمای تعمیر یو پی اس

راهنمای تعمیر ups, راهنمای ups, راهنمای تعمیر یوپی اس, تعمیر برق اضطراری, تعمیر مدار ups, تعمیر مدار یو پی اس, عمر دستگاه ups, عمر دستگاه یو پی اس, عمر ups, قیمت تعمیر یو پی اس, تعمیر یوپی اس ۱ kva, تعمیر یو پی اس ۲ kva, تعمیر یو پی اس ۳ kva, تعمیر یو پی اس ۶ kva