021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

حفاظت الکترونیکی باتری یو پی اس

باتری نارادا

حفاظت الکترونیکی باتری یو پی اس : فیوز های معمولی استفاده می شود برای محافظت از باتری یو پی اس از اضافه بار، اما در بسیاری از موارد آنها ممکن است به اندازه کافی سریع عمل نمی کند. این درست است به خصوص اگر باتری یو پی اس کوتاه اتصال. از آنجا که باطری یو پی اس دارای امپدانس داخلی بسیار پایین، جریان لحظه بسیار بالا می تواند جریان که به طور جدی می تواند به صدمه باتری. با این حال فیوز بسیار آهسته به در شرایط خطا کار هستند و ممکن است عمل به سرعت به اندازه کافی در صورتی که باتری کوتاه مدار است.

حفاظت الکترونیکی باتری یو پی اس

سریع اقدام بیش از حفاظت جریان و ولتاژ که می تواند باتری یو پی اس منزوی معمولا توسط ابزار الکترونیکی ارائه شده است.

حفاظت الکترونیکی باتری یو پی اس

naradaحمایت بیش از جریان به طور معمول با یک دستگاه سنجش فعلی که به تشخیص زمانی که از حد فعلی بالایی از باتری یو پی اس رسیده است و قطع مدار ارائه شده است. از آنجا که در حال حاضر دشوار است برای اندازه گیری روش معمول فعلی سنجش با اندازه گیری ولتاژ در سراسر یک مقدار کم اهمی، دقت بالا، سری، مقاومت یو پی اس حس در مسیر فعلی است. زمانی که از حد فعلی مشخص شده است رسیده است مدار سنجش یک سوئیچ که مسیر فعلی شکستن را آغاز کند. سوئیچ ممکن است یک دستگاه یو پی اس نیمه هادی و یا حتی یک رله. رله ارزان هستند، آنها می توانند جریان های بسیار بالا تغییر دهید و ارائه انزوا بسیار خوبی در مورد یک گسل اما آنها بسیار کند به کار گیرند.

سوئیچ FET

به طور معمول استفاده برای حفاظت در برابر سریع اقدام اما آنها در قابلیت حمل جریان  باتری یوپی اس آنها را محدود و بسیار پر هزینه برای کاربردای توان بالا. هنگامی که شرایط گسل حذف شده اند، مدار به طور معمول به طور خودکار متصل شود، با این حال شرایط خاص وجود دارد که مدار باز می شود ضامندار. این می تواند به محافظت از یک مهندس خدمات جا بی خبر بررسی که چرا یک باتری یو پی اس با ولتاژ باطری یو پی اس بالا را زده بود.