021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

حفاظت از سلول باتری یو پی اس

یو پی اس|باتری یو پی اس

هدف از حفاظت از سلول است که به ارائه نظارت و کنترل برای محافظت از سلول باتری یو پی اس را از خارج از محیط تحمل و یا شرایط عملیاتی و برای محافظت از کاربران از عواقب ناشی از شکست باتری.می تواند خارج از باتری یو پی اس و این یکی از از توابع نخست از سیستم مدیریت باتری یو پی اس است.

یو پی اس|باتری یو پی اس

اقدامات ایمنی همچنین می توانید به داخل سلول خود و مثال ها در بخش ایمنی باتری  یو پی اس مشخص شده ساخته شده است.

سلول های با قدرت بالا می تواند به ویژه خطرناک است. آنها حاوی مقادیر زیادی از انرژی است که اگر در راه کنترل نشده از طریق یک اتصال کوتاه و یا آسیب فیزیکی منتشر شد، می تواند عواقب فاجعه بار است. در مورد اتصال کوتاه، جریان از صدها نفر از آمپر می تواند در میکروثانیه ساخت و مدار محافظ باید بسیار سریع است، اقدام به جلوگیری از این.یو پی اس

برنامه های مختلف و شیمی سلول های مختلف نیاز به درجات مختلفی از حفاظت. باتری یو پی اس های لیتیوم به طور خاص نیاز به حفاظت و کنترل مدارهای خاص به نگه داشتن آنها در ولتاژ پیش تعریف شده، محدودیت های عامل جریان و درجه حرارت است. علاوه بر این، عواقب شکست از یک سلول باتری یو پی اس لیتیوم می تواند بسیار جدی است، احتمالا در یک انفجار یا آتش سوزی شود. حفاظت از سلول بنابراین در باتری های لیتیوم ضروری است. بحث زیر نشان می دهد برخی از اصول درگیر شده است.

به طور کلی باید در بر داشت زیر وقایع نامطلوب و یا شرایط رسیدگی:

در حال حاضر بیش از حد در طول شارژ باتری یو پی اس و یا تخلیه.

مدار کوتاه

بیش از ولتاژ – شارژ بیش از حد

تحت ولتاژ – بیش از عمق از پیش تعیین شده از ترشحات (DOD) محدودیت

درجه حرارت محیط بالا

گرمای بیش از حد – بیش از حد دمای سلول

فشار ساخت تا در داخل سلول

انزوا سیستم در صورت تصادف

سو استفاده کردن