021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

جریان باتری یو پی اس

باتری جریان جریان باتری یو پی اس

جریان باتری یو پی اس باتری ها جریان اجازه ذخیره سازی مواد فعال خارجی به باتری و این رجنتس از طریق پشته سلول گردش به عنوان مورد نیاز است. اولین باتری باتری / کلر روی که در آن کلر در یک سیلندر جداگانه ذخیره می شود بود. این برای اولین بار در سال ۱۸۸۴ توسط چارلز رنارد مورد استفاده قرار گرفت به قدرت بالون خود را لا فرانسه که شامل خود را در ژنراتور هیئت مدیره کلر.فن آوری در اواسط ۱۹۷۰s احیا شد.

یو پی اس

باتری جریان مدرن به طور کلی دو سیستم الکترولیت که در آن دو الکترولیت ها، اقدام حامل های انرژی به عنوان مایع، به طور همزمان از طریق دو نیم سلول از سلول واکنش هم جدا شده توسط یک غشاء پمپ می شود. در مورد شارژ ، انرژی الکتریکی عرضه باعث یک واکنش شیمیایی کاهش در یک الکترولیت و یک واکنش اکسیداسیون در دیگر. نازک غشاء تبادل یون بین نیم سلول مانع از الکترولیتها از اختلاط اما اجازه می دهد یونهای انتخاب به تصویب از طریق به تکمیل واکنش ردوکس . در تخلیه انرژی شیمیایی موجود در الکترولیت در واکنش معکوس منتشر شد و انرژی الکتریکی را می توان از الکترودهای کشیده شده است. زمانی که در استفاده الکترولیت به طور مداوم در یک مدار بین راکتور و مخازن پمپ می شود.

باتری با قدرت بالا با استفاده از یک پشته های متعدد از سلول ها در یک ترتیب دو قطبی ساخته شده است. رتبه قدرت سیستم ثابت است و توسط تعداد و اندازه الکترود در پشته سلول تعیین می شود، با این حال مزیت بزرگ این سیستم این است که آن را فراهم ظرفیت ذخیره سازی الکتریکی تقریبا نامحدود ، محدودیت و تنها ظرفیت مخازن ذخیره سازی الکترولیت . فرصت هایی برای مدیریت حرارتی نیز با استفاده از الکترولیت به عنوان سیال های حرارتی به عنوان آنها را از طریق سلول های پمپ تسهیل می شود.

حقایق فوق استدلال بسیار اغوا کننده به نفع باتری جریان در اولویت را به سلول های ثانویه معمولی فراهم می کند. – برای همان قدرت ، باتری جریان معمولا ابعاد برای ذخیره پنج بار انرژی ذخیره شده در سلول های معمولی است.

اما واقعیت همان ارائه شده در راه کمی متفاوت می توانید دقیقا نتیجه مخالف منجر شود.جریان باتری یو پی اس

باتری یو پی اس

به شرح زیر است هم درست است برای باتری است. برای ظرفیت ذخیره سازی همان ، سلول های معمولی خواهد شد و پنج برابر قدرت باتری جریان ارائه و علاوه بر آنها بدون قطعات متحرک و یا پمپ های مصرف انرژی است.

باتری روی-برم یک نمونه مدرن از یک باتری جریان است. این است که در واکنش بین دو ماده شیمیایی که معمولا در دسترس، روی و برم است. باتری متشکل از یک الکترود منفی روی و یک الکترود برم مثبت هم جدا شده توسط یک جدا میکرو. یک محلول آبی از روی برومید است که از طریق دو محفظه سلول از دو مخزن جداگانه منتشر شده است. جریان الکترولیت دیگر در تماس با الکترود مثبت شامل برم. رسانه ذخیره سازی برم غیر قابل امتزاج با محلول آبی حاوی روی برومید است.

یو پی اس

باتری با استفاده از الکترود است که می تواند نیست و در واکنشهای را ندارد اما صرفا به عنوان سوبسترا برای واکنش خدمت می کنند. بنابراین بدون از دست دادن عملکرد، مانند بسیاری از باتری های قابل شارژ، از دوچرخه سواری تکرار باعث الکترود زوال مواد وجود دارد. هنگامی که باتری روی-برم بطور کامل تخلیه شود، همه روی فلز اندود در الکترود منفی در الکترولیت حل می شود. روی دوباره نهشته شده زمانی که باتری شارژ می شود. در دولت به طور کامل تخلیه باتری روی-برم می توانید به طور نامحدود باقی مانده است.

انرژی تراکم سه برابر بهتر از باتری سرب اسید با این حال ادعا کرد که کولمبیک (coulombic) (رفت و برگشت) بهره وری به طور معمول تنها بین ۶۰٪ و ۷۵٪

فن آوری باتری جریان ارائه قدرت بسیار بالا و باتری ظرفیت بسیار بالا برای برنامه های کاربردی تسطیح بار بر روی سیستم شبکه برق ملی .

به اصطلاح اکسیداسیون و کاهش باتری یک مثال از یک سیستم جریان دو الکترود است.

تعمیر یو پی اس

باتری Regenesys سدیم سولفید برم مثال دیگری است.

این سیستم ها هزینه های بسیار بالا می باشد و تا کنون تعداد بسیار کمی از تاسیسات موفق وجود دارد