021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

سوئیچ استاتیک یو پی اس با مدارشکن (SS-CB)

انتقال سوئیچینگ استاتیک SCR

سوئیچ استاتیک یو پی اس با مدارشکن (SS-CB) یک سیستم یو پی اس هیبرید از یک سوئیچ الکترومکانیکی در خروجی اینورتر با SCR های موازی در خط بای پس یو پی اس استفاده می کند. با یک نقص در خروجی یو پی اس ، سوئیچ استاتیک بای پس یو پی اس قبل از اینکه مدارشکن به طور اتوماتیک باز شود، به اینورتر باز می گردد.

یو پی اس

این نوع از سویچینگ هیبرید تنها نیاز به یک جریان سوئیچ استاتیک کوتاه (گرما) داشته و ایجاد یک پیکربندی قابل اعتماد می کند در صورتی که هیچ مشکلی با بسته شدن مدارشکن در سوئیچ استاتیک در ۳۰۰ (ms) وجود نداشته باشد.سوئیچ استاتیک یو پی اس با مدارشکن (SS-CB)

فروش یو پی اس

شکل ۲-۴ یک پیکربندی SS-CB را نشان می دهد که در آن قطع کننده مدار SS-CB پس از سوئیچ استاتیک بای پس یو پی اس بسته می شود. قطع کننده مدار SSCB یک بای پس برای سوئیچ استاتیک فراهم کرده و در نتیجه استفاده کوتاه مدت از سوئیچ حمل (گرما) را امکان پذیر می سازد.

تعمیر یو پی اس

برای جلوگیری از هر گونه آسیب به سوئیچ استاتیک، مدارشکن باید قادر به بستن سوئیچ اساتیک در کوتاه ترین زمان ممکن باشد. مشکلاتی حتی در طول تولید در مدت ۴۵۰،۰۰۰ ساعت قبل از خطا وجود داشته است و از این رو این سیستم می تواند به عنوان یک کلید ثابت قابل اعتماد برای بای پس یو پی اس در نظر گرفته شود.

باتری یو پی اس

سوئیچینگ هیبرید به عنوان یک روش هیبرید با به کار گرفتن هر دو کلید ثابت و یک مدارشکن استفاده می شود که هم پرسرعت و هم اقتصادی است.

انتقال سوئیچینگ استاتیک SCR