021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

هزینه تعمیر یو پی اس معیوب در مقایسه با خرید ups جدید

تعمیر یو پی اس معیوب در مقایسه با خرید یو پی اس جدید

هزینه تعمیر یو پی اس معیوب در مقایسه با خرید ups جدید

یو پی اس ها در توان و رنج های قیمت متفاوتی وجود دارند و تعمیر یو پی اس ها بستگی به میزان خسارتی که دیدند می باشد.

تا حال یوپی اس هایی که آسیب دیده اند اکثریت آنها دارای ایرادات جزئی می باشند بعنوان مثال مشاهده می شود که یک فیوز سوخته می تواند کل کار یو پی اس را مختل نماید.

و یو پی اس کلا به خاموشی برود و در اول این ذهنیت ایجاد میشود که این یو پی اس دیگر به درد نمیخورد ولی بعد از بررسی مشاهده میشود که با تعویض یک عدد فیوز کوچک ups مجداً به کار خود ادامه میدهد .

اولین سوالی که مشتریان هنگام تعمیر یو پی اس از متخصص می پرسند

اولین سوالی که مشتریان هنگام تعمیر از متخصص می پرسند این است که هزینه تعمیرات چقدر می باشد و زمان تعمیر ا کی ادامه خواهد داشت و آیا این یو پی اس ارزش این را دارد که تعمیر شود یا خرید یو پی اس جدید را پیشنهاد می دهند.

در پاسخ به این سوال می توان این را عنوان کرد که هزینه تعمیرات بستگی به میزان خسارتی که بر یو پی اس وارد شده می باشد و تا زمانی که ایراد بررسی نشود و برآورد هزینه نگردد نمی توان این را از طاهر یوپی اس تشخیص داد.

و در جوب دیگر اینکه مدت زمان تعمیر بستگی به نوع یوپی اس می باشد که ایا قطعات این نوع یوپی اس در داخل کشور وجود دارد یا نه – به عنوان مثال بردهای در ups های apc وجود دارد که تامین این بردها بسیار سخت و هزینه تامین آنها زیاد می باشد. در پاسخ سوال دیگر نیز می توان گفت در مورد آتش سوزی های شدید دیگر این ups ها به درد نمی خورد و ارزش تعمیر ندارد.

اگر بیشر قسمت های یوپی اس دچار آسیب دیدگی شود دیگر این دستگاه ارزش تعمیر یو پی اس را ندارد و ups جایگزین بهتر از تعمیر ups می باشد.