021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

نکاتی در خصوص تعمیر یو پی اس

باطری یو پی اس

نکات تعمیر یو پی اس : ممکن است پیش آید در زمان قطع کلی برق شهر، دستگاه یو پی اس قطع شود و نیاز به تعمیر یو پی اس باشد. به این معنا که جریان ورودی برق از مدار خارج شده و خروجی برق قطع میشود. علل میتواند این باشد که باطری یو پی اس از مدار خارج شده و یا باطری مدار فاسد شده است که برای رفع این مشکل باطری مدار میبایست تعویض شود و این گونه تعمیر یو پی اس به اتمام میرسد.

نکات تعمیر یو پی اس  با در نظر گرفتن مشکلات برق شهر

در صورتیکه که سیستم یو پی اس برق ورودی را نشناسد برای رفع این مشکل و تعمیر یو پی اس میبایست جریان برق ورودی اطمینان پیدا کرد یعنی مطمئن شد جریان در برق وارد دستگاه میشود در صورت کسب اطمینان از وجود جریان برق در دستگاه یو پی اس میبایست فیوزهای ورودی سیستم را چک کرد.
در صورتیکه که سیستم یو پی اس باطری را شارژ نکند برای تعمیر یو پی اس می بایست به تست شارژر یو پی اس پرداخت چون به احتمال زیاد شارژر دستگاه ایراد داشته که درصورت غیر قابل تعمیر بودن آن میبایست شارژر را تعویض کرد و به این صورت به تعمیر یو پی اس پرداخت.
در صورت جرقه زدن دستگاه یو پی اس سریعا” یوپی اس را از مدار جدا کرده و برای تعمیر یو پی اس با شرکت سازنده آن تماس برقرار کنید.

نکات تعمیر یو پی اسنکات تعمیر ups, تعمیر ups, تعمیرات تخصصی یو پی اس, تعمیر انواع ups, تعمیر تخصصی انواع سیستم های تامین برق اضطراری, تعمیر دستگاه دخیره برق, تعمیر دستگاه برق اضطراری