021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

نگهداری و تعمیر یو پی اس

نگهداری و تعمیر یو پی اس : یکی از راهکارهای کسب اطمینان در سرمایه گذاری کارفرمایان، عقد یک قرارداد سرویس و تعمیر یوپی اس در هنگام خرید ups است. نگهداری و تعمیر یو پی اس پیشگیرانه و به موقع میتواند از جدی شدن بسیاری از مشکلات و هزینه های گزاف جلوگیری بعمل آورد. تحقیقات نشان داده که سرویس و تعمیر یو پی اس بصورت پیشگیرانه و منظم باعث بالا رفتن کارایی و نیز عمر مفید تجهیزات میشود. تعمیر ups و سرویس منظم پیشگیرانه میتواند موجب کاهش حداکثری زوال یوپی اس باشد.

سرویس نگهداری و تعمیر یو پی اس

نگهداری و تعمیر یو پی اس

مطالعات انجام شده در خصوص تعمیر یو پی اس نشان میدهد که کارفرمایانی که از تعمیر یو پی اس بصورت پیشگیرانه استفاده نمیکنند با ایرادات فنی بیشتری در مقایسه با مشتریانی که از تعمیر یو پی اس پیشگیرانه استفاده میکنند است. یو پی اس ها ابزار پیچیده ای بشمار می آیند به جهت عملکرد چند منظوره آنها در معرض خرابی زیادی هستند. در صورت عدم تعمیر یو پی اس به موقع و مفیدف یو پی اس ها زودتر از زمان ممکن دچار نقص فنی و خرابی میشوند. ازاین رو یه برنامه زمانی تعمیر ups بصورت منظم و به موقع میتواند از خرابی زود هنگام و کاهش طول عمر مفید یو پی اس ها جلوگیری به عمل آورد.

نگهداری و سرویس UPS|مروری بر خدمات تکا انرژی

نگهداری و تعمیر یو پی اس

تلاش ما درشرکت تکا انرژی این است که آسان ترین راه جهت انتخاب تجهیزات یوپی اس متناسب با نیاز مشتریان درزمینه ی محافظت توان رافراهم میکنم.دراین راستا ما سه بسته ی خدماتی مختلف متناسب با مقادیر مختلف بودجه ونیاز به نگهداری آماده کردیم. با هریک از این بسته های خدماتی شما میتوانید از بابت امنیت انتقال توان به شغل وصنعت خود در همه حال اطمینان خاطر داشته باشی
جهت مشاوره و خرید در زمینه انواع باتری یو پی اس با واحد فروش تکا انرژی تماس بگیرید …