021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

مرکز خرید و فروش یو پی اس ایران

مرکز خرید و فروش یو پی اس ایران:در ایران مراکز خیلی زیادی به کار خرید و فروش یو پی اس مشغول میباشند ولی کسی که به دنبال خرید یو پی اس میباشد هنگام خرید با مشکل بزرگی به نام سردرگمی در اینکه از کجا خرید کند مواجه میشود.

احیانا با هرشرکتی که تماس گرفته میشود یا سایت این شرکت بررسی می گردد متوجه می شویم که اکثرا مزایای خود را می شمارند و این یک امر طبیعی می باشد و هیچ کسی معایب خود را نمی گوید پس در نتیجه خریدار به هجمه ای از مزایا رو برو می شود.

در این میان خریدار باید عاقلانه عمل کرده و تا اینکه بتواند تصمیم عاقلانه ای برای خرید گرفته و بتواند از خرید خود راضی باشد.مرکز خرید و فروش یو پی اس ایران

اولین راهکاری که ما پیشنهاد می دهیم این است که مشتری در وهله اول بتواند نیاز خود را تشخیص بدهد یعنی اینکه بداند چه نوع یو پی اسی با چه توانی و تعداد و آمپر باتری یو پی اس خود رابداند و چنانچه این اطلاعات را نمیداند میتواند با کارشناسان فروش شرکتها مشاوره و راهنمایی بخواهد.چنانچه کارشناس شرکتی نتواند راهنمایی های لازم را بدهد پس این شرکت نمیتواند نیازهای مشتری را برطرف کند پس باید از لیست شرکتها کنار گذاشته شود چون کسی که نتواند نیاز مشتری را تشخیص دهد نمیتواند راهنمایی های لازم را هم انجام دهد.

پس از تشخیص نیاز مشتری مهمترین چیزی که در خرید خوب کمک می کند اینست که بتواند کیفیت یو پی اس را تشخیص دهد که به نظر بنده اینکار خیلی راحت میباشد و با مقایسه کاتالوگ و چند پارامتر دستگاه یو پی اس به راحتی همه چیز مشخص می گردد.

سومین مقوله خدمات و پشتیبانی شرکتها میباشد که هرچقدر خدمات و پشتیبانی شرکتها بهتر و بیشتر باشد خریدمان نیز بهتر میشود

ودر آخر قیمت میباشد که بطبع قیمت پایین بهتر میباشد البته در حالتی که همه شرایط بالا را حاکم باشد.

چنانچه خریدار این مراحل را به دقت پیش ببرد به نتیجه بهتری برای خرید مواجه میشود و در نتیجه خرید رضایتبخشی را انجام میدهد.

ایشالله همه راضی باشند.