021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

انتخاب یو پی اس ۱kva ، ۲kva ،۳ kva

یو پی اس 1 کاوا, یو پی اس 2 کاوا, یو پی اس 3 کاوا, یو پی اس 6 کاوا, یو پی اس 10 کاوا, یو پی اس 30 کاوا, یو پی اس 40 کاوا, یو پی اس 60 کاوا, یو پی اس 80 کاوا, یو پی اس 100 کاوا

یو پی اس ۳ kva : یو پی اس های ذکر شده به دلایلی در حال حاضر در بازار بیشترین تقاضا را نسبت به بقیه یو پی اس ها دارند.

دلایلی که برای این موضوع می توان ذکرکرد به شرح زیر می باشد.

اکثر دستگاههای الکتریکی که نیاز به UPS دارند در توان هایی ساخته می شوند که یو پی اس های ۱kva ، ۲kva ،۳kva پاسخگوی نیاز این دستگاهها می باشند.

انتخاب یو پی اس با توان مناسب

 

یو پی اس 3 kva

بعنوان مثال دستگاه های Atm که یو پی اس ۱kva ، ۲kva ،۳kva برای این دستگاه مناسب می باشند

اکثر یو پی اس ۲kva برای Atm مناسب می باشد ولی ۱kvaنیز پاسخگوی این دستگاه ها می تواند باشد.

دستگاه های تجهیزات پزشکی از جمله یونیت های دندانپزشکی و آزمایشگاهی که با این یو پی اس ها ساپورت می شوند.

قیمت یو پی اس ۳kva, 2kva, 1kva

قیمت یو پی اس های ۱kva ، ۲kva ،۳kva در مقابل دستگاه های ذکر شده ناچیز می باشد و ارزش آن را دارد که از این یوپی اس ها هم برا یمحافظت دستگاه ها در مقابل مشکلات برق شهر استفاده کرد.

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی در خانه های شخصی از تجهیزاتی استفاده شده که نیاز به یو پی اس دارند از جمله دربهای اتوئماتیک و دوربین های مدار بسته و پکیج و مودم و غیره

یو پی اس ۲kva

یو پی اس ۲kva برای پکیج مناسب بوده و می تواند با باتری داخلی مدت زمان بک آپ تایم تا ۱ ساعت از لحاظ برق پشتیبانی نماید.

برای دربهای اتوماتیک و کرکره برقی یو پی اس ۱kvaمناسب می باشد و پاسخگوی نیاز آنها باشد.

یو پی اس مناسب برای دستگاه های چاپ بنر نیز یو پی اس ۲kva مناسب می باشد و باتری داخلی مدت زمان بک آپ تایم آن ۱ ساعت می باشد.

برای تجهیزات ذکر شده وجود یو پی اس امری ضروری می باشد و قیمت این یو پی اس ها مناسب می باشد و تجهیزات ذکر شده گران قیمت بوده و قیمت یو پی اس در مقابل قیمت این تجهیزات ناچیز می باشد.

یو پی اس های EPE نیز توانهای ۱kva ، ۲kva ،۳kva بوده و با تکنولوژی بروز دنیا ساخته شده و لازم به ذکر است همان تکنولوژی که در توان های بالا وجود دارد یو پی اس های ۱kva ، ۲kva ،۳kva نیز دارا می باشند.

شرکت تکا انرژی یو پی اس های ۱kva ، ۲kva ،۳kva را نیز در برندهای UPS Star+ , UPS EPE , UPS APC ارائه می نماید و این دستگاه ها نیز دارای گارانتی تعویض می باشند.

یو پی اس ۱ کاوا, یو پی اس ۲ کاوا, یو پی اس ۳ کاوا, یو پی اس ۶ کاوا, یو پی اس ۱۰ کاوا, یو پی اس ۳۰ کاوا, یو پی اس ۴۰ کاوا, یو پی اس ۶۰ کاوا, یو پی اس ۸۰ کاوا, یو پی اس ۱۰۰ کاوا