021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

برتری یو پی اس نسبت به استابلایزر

برتری یو پی اس نسبت به استابلایزر

برتری یو پی اس نسبت به استابلایزر : زمانی که برق شهر دارای نوسان می باشد یا زمانی که افت شدید می کند یا زمانی که ولتاژ بیش از حد زیاد باشد در این حالت استابلایزر تا حدودی می تواند کارایی داشته باشد و نوسانات را از بین ببرد و ولتاژ ثابت به ما بدهد و در افتهای بیش از حد مجاز یا افزایش بیش از حد مجاز دیگر استابلایزر قادر نیست که این مشکل را رفع کند در این حالت استابلایزر خاموش شده و برق قطع می شود.

مزایای برتری یو پی اس نسبت به استابلایزر

استابلایزر فقط می تواند از نوسان برق جلوگیری نماید ولی طبق توضیحات قبلی که در مقاله ای به ۹ تا مشکل برق اشاره شد فقط و فقط یو پی اس قادر به رفع آنها می باشد. زمانی که افت شدیدی در برق ورودی شهر اتفاق بیافتد مثلا تا ۰ ولت برسد در این زمان بخاطر اینکه باتری های پشتیبان در UPS وجود دارد این افت شدید ولتاژ در UPS احساس نشده و در این زمان یو پی اس از باتری ها استفاده نموده و برق را به مدار می دهد.

در مقابل نویز های موجود در برق شهر نیز بخاطر اینکه در UPS های آنلاین و آنلاین دابل کانورژن ,برق ورودی شهر ابتدا به ولتاژ DC تبدیل شده و بعدا توسط اینورتر ولتاژ DC به خروجی AC جهت مصرف تولید می شود در این حالت در ولتاژ DC نویزهای موجود در برق ورودی حذف شده و برق بدون نویز در خروجی تحویل کاربر می دهد.

برتری یو پی اس نسبت به استابلایزر

نتیجه: استابلایزر جزئی از یو پی اس بوده و UPS علاوه بر تثبیت ولتاژ ۹ مشکل برق شهر را نیز جبران می کند و عامل عمده به عنوان پشتیبان برق شهر استفاده می شود.