021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

نحوه ی تامین برق اضطراری دستگاههای atm و دوربین های مدار بسته

دستگاه یو پی اس به عنوان برق اضطراری

نحوه ی تامین برق اضطراری دستگاههای atm و دوربین های مدار بسته
برق که برای دستگاههای atm و دوربین مداربسته متصل میشود برق شهر یا برق ژنراتورها می باشد که احتمال قطعی این برق بسیار بالا بوده چون این برق از منبع و در مسیر دچار ایراد شده و باعث قطعی برق می شوند که این امر کار این دستگاهها را مختل و ناقص میکند.
در این میان باید گزینه دیگر باشد که هنگام قطعی برق دستگاهها بتوانند به کار خود ادامه دهند که آن برق اضطراری نامیده میشود.
اگر برق دوربین های مداربسته قطع شود دیگر دوربین ها از مدار خارج شده و مفهوم خود را از دست می دهند.
حال ببینیم به چه روشی میتوان گزینه دیگری بنام برق اضطراری ایجاد شود تا قطعی برق این دستگاهها از بین برود.

دستگاه یو پی اس به عنوان برق اضطراری

برای این منظور دستگاههای ups به عنوان دستگاههای برق اضطراری معرفی میشوند که وظیفه ساپورت دستگاههای atm و دوربین های مداربسته را بر عهده دارند عملکرد این دستگاهها یگونه ای است که هنگام  وجود برق شهر انرژی الکتریکی را در باتری یو پی اس ها دخیره میکنند و بعد از قطعی برق ولتاژ ۲۲۰ برق شهری را به مدار ارائه می نمایند تا برق اضطراری این دستگاهها تامین شود.
همانطور که از نامش پیداست برق اضطراری در مواقع ضروری قابل استفاده میشود  و ضرورت وجود این نوع برق به قدری است علی الخصوص با پیشرفت تکنولوزی و ارتباطات دیگر بدون وجود برق اضطراری هیچ مجموعه و یا سازمانی یا اقتصادی قادر به ارائه کار نمی باشند.
ژنراتورها و یوپی اس ها نیز به نوبه خود جز دستگاههای برق اضطراری به شمار میروند.

باکیفیت,یو پی اس با راندمان بالا, باتری,یو پی اس چیست؟,باتری یو پی اس چیست؟,یو پی اس ۲۰کاوا,انواع یو پی اس,کابینت باتری,ابعاد یو پی اس,تکنولوژی یو پی اس,ساخت یو پی اس,مرکزفروش یو پی اس,مرجع یو پی اس