021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

دریو پی اس چه مواقعی مدت زمان برقدهی بالایی نیاز داریم و چه زمانی مدت زمان کم؟

مدت زمان برق دهی بالا و کم

مدت زمان برقدهی که از یو پی اس انتظار داریم اکثرا سلیقه ای بوده و بستگی به انتظاری که شخص استفاده کننده از یو پی اس دارد مربوط می شود.ولی مواقعی هستند که لزومی ندارد مدت زمان برقدهی بالایی را در نظر بگیریم.

یکی از این مواقع جاییست که ژنراتور هم داریم و یو پی اس ما بین برق شهر و ژنراتور مورد استفاده قرار می گیر.در این هنگام مدت زمان برقدهی که نیاز داریم مدت زمانیست که طول میکشد پس از قطعی برق شهر،ژنراتور استارت خورده و شروع به کار کند و پس از این هنگام دیگر نیازی به بک آپ یو پی اس نداریم. این مثالی بود برای اینکه هزینه بیشتری برای باتری یو پی اس های در نظر نگیریم.

چه زمانی مدت زمان برق دهی بالایی نیاز دارد

مثالی هم بزنیم که مشخص شود که چه زمانی مدت زمان برق دهی بالایی نیاز دارد. فرض کنید شما یو پی اس را برای پشتیبانی برق دوربین ها مورد استفاده قرار می دهیم.

در این حالت فرض کنید برق شهر به مدت طولانی یا از مرکز قطع شده یا به هر دلیلی دیگر برق شهر ورودی نداریم و چنانچه برای یو پی اس مدت زمان برقدهی کمتری در نظر بگیریم پس از مدت اندکی برق دوربین ها قطع شده و درنتیجه دوربین ها خاموش شده و بلا استفاده می شوند دراین مواقع چون مصرف دوربین ها پایین بوده و هزینه ای که برای بک آپ بالای دوربین گذاشته می شود رقم پایینی بوده پس درنتیجه باید برای پشتیبانی برق ورودی دوربین ها از بک آپ بالایی بهره بگیریم.


جهت مشاوره در زمینه انتخاب و خرید انواع باطری یو پی اس با واحد فروش و مشاوره تماس حاصل نمایید.

انواع باتری یو پی اس با برند معتبر ریتار

باتری یوپی اس ایتالیایی فیام

باطری یو پی اس لانگ – نارادا – و …