021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

دستگاههای یو پی اس چگونه تعمیر میشوند؟

دستگاههای یو پی اس چگونه تعمیر میشوند؟

دستگاههای یو پی اس چگونه تعمیر میشوند؟

دستگاههای یو پی اس شامل دو قسمت سخت افزار و نرم افزار میشوند (همانند سایر دستگاههای الکترونیکی) متخصصین فنی شرکت تکا انرژی در هردو رمینه سخت افزار و نرم افزار فعالیت میکنند و در صورتی که دستگاه از نظر سخت افزاری و یا نرم افزاری ایراد داشته باشد رفع و تعمییر میکنند.

تعمیر یو پی اس از نظر سخت افزاری تقریبا کار ساده ای می باشد ولی تعمیرات و رفع عیوب نرافزاری کار آنچنان ساده ای نیست و کمتر کسانی در زمینه تعمیر یو پی اس از نظر نرم افزاری فعال و خبره می باشند.

متخصصین شرکت تکا انرژی به قادرند کلیه برندهای یو پی اس  موجود  در بازار یو پی اس را تعمیر ، سرویس و نگهداری کنند.

دستگاههای یو پی اس چگونه تعمیر میشوند؟

با تو جه به اینکه برندها و مارکهای بیشتری در حال حاظر در بازار وجود دارند و هر کدام از آنها دارای عیوب خاصی بعد از عملکرد می باشند. متخصصین شرکت تکا انرژی با شناخت اکثر یو پی اس ها می توانند عیوب آنها را سریعاً برطرف و تعمیر نمایند تا تاخیر چشمگیری در کار مصرف کننده ها بوجود نیاید.

تکا انرژی با تامین قطعات یو پی اس ها نیز خدمت بزرگی در این زمینه نموده تا تعمیرکاران ups راحت تر به کار خود ادامه دهند و از لحاظ قیمت نیز تلاش کرده تا با قیمت مناسب قطعات را در خدمت مشتریان قرار دهد تا هزینه تعمیرات پایین آمده و مقرون به صرفه برای مشتریان باشد. و شرکت تکا انرژی الویت دیگری که در زمینه تعمیرات و سرویس و نگهداری در دستور کار خود قرار داده سرعت کار و در اسرع وقت حاظر شدن متخصصین و نیروی کار با درخواست مشتری می باشد.