021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

دلایل سوختن یو پی اس به هنگام نصب توسط افرد نابلد

دلایل سوختن یو پی اس به هنگام نصب توسط افرد نابلد

دلایل سوختن یو پی اس به هنگام نصب توسط افرد نابلد: یو پی اس یک وسیله الکتریکی که نیازمند نصب و راه اندازی یو پی اس توسط افراد متخصص میباشد.چنانچه نفری که نصب و راه اندازی یو پی اس را انجام می دهد کارشناس نباشد مشکلات زیادی بوجود می آورد که باعث سوختن یو پی اس شده و حتی در مواقعی موجب آسیب رسیدن به شخص می شود.در اکثر مواقع که یو پی اس باتری اکسترنال میباشد این مشکلات بیشتر می شود.
ممکن است باتری های یو پی اس را درست سری و موازی نبندد و موجب سوخت شارژر دستگاه شود.

یا اینکه برق ورودی و خروجی یو پی اس را رعایت نکرده باشد که باز موجب سوختن یو پی اس می گردد.پس نتیجه می گیریم که نصب و راه اندازی یو پی اس باید توسط افراد متخصص انجام پذیرد.

تعمیر و خرید یو پی اس

تعمیر یو پی اس یکی از دغدغه هایی هست که کاربران یو پی اس با آن دچار میشوند.بعد از مدتی که از یوپی اس استفاده می شود این وسیله برقی همانند سایر لوازم الکتریکی دچار مشکل میشود.برخی از کاربران در این مواقع سر در گم میشوند و نمی دانند چه کاری انجام دهند.

راه حل اینکار این است که به کارشناس یو پی اس مراجعه کرد.حال دانستن برخی موارد برای کاربران لازم میباشد:

یو پی اس دارای باتری میباشد که باتری یو پی اس یک وسیله مصرفی میباشد و دارای طول عمری میباشد و پس از مدتی استفاده خراب و فاسد میشود که در اینگونه موارد فقط باتری تعویض گردیده و دوباره استفاده می گردد.

ولی در برخی موارد خود یو پی اس دچار مشکل می گردد که در اکثر موارد بر اثر نوسانات شدید در ورودی برق شهر ،فیوز یو پی اس یا نهایتا برخی قطعات شارژر دستگاه دچار مشکل میگردد.

در اینگونه موارد هزینه تعمیر آنچنان بالا نمیشود. ولی در برخی موارد که آی جی بی تی میسوزد یا قسمت کنترل دچار مشکل می گردد در اینگونه موارد هزینه تعمیر یخورده بالا در میاد ولی در هر حال مطمئن باشین هزینه تعمیر دستگاه ارزانتر از یو پی اس جدید میباشد.

باتری یو پی اس کره ای – باطری یو پی اس چینی – باتری سی جی بی – قیمت باتری cgb