021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

سیستم مدیریت و نظارت بی نظیر در یو پی اس epe

سیستم مدیریت یو پی اس epe : در هر مازول یو پی اس ، اطلاعات وضعیت قطعات کلیدی ، بصورت زنده real time  مانیتور شده و نمایش داده میشود تا کاربران نسبت به وضعیت تجهیزات داخلی از جمله IGBT های مجتمع، رکتیفایر، باس High voltage ، فن ها، اینورتر و … مطلع شده و زمان دقیقی را برای اعلام پیام سرویس دوره ای در اختیار قرار دهد.

مجهز به سیستم یادآوری کننده سرویس دستگاه که زمان دقیق کارکرد بانک خازن و فن ها را اندازه گیری و ثبت میکند و بر روی LCD نمایش داده میشود.

مجهز به سیستم کم نطیر نظارت بر دما، تشخیص سریع وضعیت غیرعادی در هر مازول یوپی اس

مجهز به سیستم مدیرت شارز باتری یو پی اس ، پیشرفته که با رعایت دقیق مشخصه های شارژ از جمله، ولتاژ با توجه به دما، جریان و طول زمانی هر وضعیت شارژ Discharging boost, Equalize, flot, automatic بظور قابل ملاحضه ای موجب افزایش طول عمر باتری می شود.

سیستم مدیریت و نظارت بی نظیر در یو پی اس epe

قابلیت ثبت شکل موج دهی بحرانی بطور خودکار در یو پی اس epe

سیستم کنترل یو پی اس قادر است بطور خودکار اطلاعات و پارامترهای اصلیرا درست زمانی که خطایی رخ می دهد تغییرات شدید در ولتاز برق ورودی یو پی اس و یا خطاهای داخلی ثبت نماید این امر کمک می کند علت هر خطا یا رخداد به سرعت تحلیل شده  نسبت به رفع مشکلات خط انتقال و توزیع ، حذف بارهای نامتناسب با توان یو پی اس و غیب یابی تجهیزات داخلی، اقدام لازم صورت پذیرد.

  • قابلیت ثبت ازلاعات و پارامترهای یو پی اس به صورت نمودار و شکل موج برا تحلیل دقیق
  • کمک به عیب یابی سریع و پیشگیری از بروز اشکال در دفعات بعدی.

قابلیت ثبت شکل موج دهی بحرانی بطور خودکار در یو پی اس epe

سیستم مدیریت یو پی اس epe , ماژول سیستم مدیرت یو پی اس epe, نطارت بر عملکرد سیستم مدیریت یو پی اس epe