021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

سیستم هوشمند کنترل ظرفیت فعال در ups EPE

کنترل ظرفیت فعال در ups EPE : برخورداری یو پی اس های EPE ار تکنولوژی روز جهان این تجهیزات را قادر می سازد حتی در بارهای پایین همچنان راندمان یو پی اس ۹۰% حفظ نماید. علاوه بر آن سیستم هوشمند کنترل ظرفیت فعال، با صدور فرمان SLEEP در زمامن کاهش مصرف بدون اختلال در ایمنی تغذیه بارها، تعداد لازم ماژولهای یو پی اس را از مدار خارج نموده و موجب افزایش بیشتر راندمان و کاهش مصرف انرزی میگردد.در ضمن انکه سیستم کنترل دمای محیط نصب یو پی اس نیز انرژی کمتری را برای کنترل دما مصرف خواهد نمود.

  • ارتقا راندمان و کاهش هزینه های مصرفی
  • تنظیمات اسان تنها در دو مرحله شامل فعال نمودن این قابلیت و انتخاب چرخشی نوبتی حالت SLEEP برای ماژول ها
  • قرارگیری تمامی ماژول ها در نوبیت SLEEP که موجب افزایش طول عمر سیستم و همزمانی موعد سرویس یو پی اس میگردد.

سیستم هوشمند کنترل ظرفیت فعال در ups EPE

سیستم تست عملیاتی در ۱۰۰ درصد بار واقعی

سیستم sel-aging یکی دیگر از قابلیت های منحصر بفرد یوپی اس هاس سه فاز EPE میباشد.

که کاربر ار قادر می سارد یوپی اس را در مقدار بارهای مختلفی از صفر تا ۹۹% با صرفه جویی مصرف انرژی تا ۹% تست نماید. در این سیستم یو پی اس خود مصرف کننده خود می گردد و کلیه المانهای اندر معرض تست واقعی قرار میگیرد .

مکانیزم بسیار پیچیده این تست نیازمند سیستم کنترل و حفاظت بسیار سریع و مطمئن همچنین بهره مندی از قطعات قدرت بسیار باکیفیت می باشد و اکثر تولید کندگان یو پی اس در جهان از مجهز نمودن محصولات خود به این قابلیت غیر ضروری صرف نظر میکنند.

سیستم تست عملیاتی در ۱۰۰ درصد بار واقعی

درگاه کنتاکتی و ولتازی قابل برنامه ریزی

درگاه DRY CONTACT  برای سری RM گردیده است و سایر محصولات بصورت سفارشی قابلیت نصب ان را دارد این درگاه مشتمل بر سه ترمینال ورودی . چهار ترمینال خروجی است که باتوجه به وضعیت یوپی اسف برق شهر و باتریها، وضعیت کنتاکتها و ولتاژها ی آن تغییر نموده که این تغیرات توسط کاربر براحتی قابل برنامه ریزی است بدین ترتیب این درگاه امکانات کنترل و نظارتی متوعی را ارائه می دهد که برای انواع سیستم های مانیتورینگ . کنترل از جمله PLC.SCADA.DCS و غیره قابل استفاده می باشد.

درگاه کنتاکتی و ولتازی قابل برنامه ریزی