021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

شناخت بازارصنعتی یو پی اس

شناخت بازارصنعتی یو پی اس برای شناخت بازارهای صنعتی یو پی اس ، لازم است که آن را از بسیاری جنبه‌های متفاوت با بازار یو پی اس های مصرفی، مورد بررسی قرار داد. در بازار صنعتی، هدف از خرید یو پی اس ، تقویت خطوط تولید، ولی در بازار مصرفی هدفاز خرید یو پی اس ، برآورده شدن نیازهای شخصی افراد است.

فروش یو پی اس

بنابراین، می‌توان انگیزه خرید یو پی اس را در بازار صنعتی، معقول و عقلایی و در بازار مصرفی تا حد زیادی از روی احساس دانست. در مقایسه با بازار مصرفی، حجم سفارشات یو پی اس در بازار صنعتی اغلب بالاتر است. در این گونه بازارها، یافتن بیش از ۲۰ شرکت برای یک فروشنده یا عرضه کننده صنعتی کاری بسیار دشوار است. از طرف دیگر مشتریان صنعتی غالبا بر اساس نزدیکی به منابع طبیعی و تولیدی نزدیک به هم و از لحاظ جغرافیایی متمرکز هستند.

تعمیر یو پی اس

به همین دلیل می‌توان روابط نزدیک‌تر و استوارتری را در طول زمان، بین عرضه کنندگان و مشتریان یو پی اس در این بازارها انتظار داشت. در مقایسه با مشتریان یو پی اس های مصرفی، مشتریان صنعتی به خاطر پول و سرمایه بیشتری که صرف خرید کالاها می‌کنند، از دانش، تخصص و آگاهی بیشتری نسبت به مشتریان بازار مصرفی برخوردارند. بنابراین، تاکید آگهی های بازرگانی و تبلیغات در بازارهای صنعتی بیشتر حول محور اطلاعات فنی و واقعی است .

قیمت یو پی س

در حالت کلی می توان ادعا کرد که امر ترفیع فروش یو پی اس در بازارهای صنعتی، بیشتر از طریق نمایشگاه‌های تجاری و کاتالوگ های صنعتی، انجام می‌پذیرد. در امر توزیع کانال های توزیع نیز باید گفت که در بازارهای صنعتی، لایه‌های کمتری از واسطه‌ها وجود دارد و به این خاطر که تاخیر در سفارشها می‌تواند باعث توقف و تعطیلی خط تولید یک مشتری شود، توزیع فیزیکی در این بازارها، مسئله‌ای بسیار مهم و قابل توجه است.شناخت بازارصنعتی یو پی اس

باتری یو پی اس