021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

عملکرد خروجی های یو پی اس

عملکرد خروجی های یو پی اس خروجی های یو پی اس عبارت هستند از پریزهای وسایلی که قرار است توسط یو پی اس مورد حفاظت قرار گیرند به آنها وصل میشوند. تعداد پریزهای خروجی یوپی اس عمدتاً به قدرت و همچنین قیمت آن بستگی دارد. معمولا ups های ارزانتر خروجی های کمتری دارند. یو پی اس های بزرگتر و گرانتر معموالً میتوانند ۰ خروجی و یا بیشتر داشته باشند.

انرژی خروجی ها توسط کلید اصلی ups کنترل میشود. اکثر یو پی اس های ارزان قیمت خروجی هایی نظیر پریزهای برق شهر دارند که میتوانند وسایل استاندارد را پوشش دهند ولی یو پی اس های بزرگتر دارای خروجی های غیر استاندارد برای اتصال وسایلی هستند که جریان بیشتری میکشند (بخش بحث درباره کابل برق ups را ببینید)برخی از یوپی اس های بهتر ساختار قابل تنظیمی برای خروجیهایشان دارند و با جابجایی یک صفحه یا قسمت دیگری از یو پی اس میتوان نوعی از خروجی را به نوع دیگری تبدیل کرد. بعضی از وسایل هستند که همراه کامپیوتر استفاده میشوند اما نیازی به حفاظت توسط یو پی اس ندارند بعنوان مثال هیچ نیازی به اتصال پرینتر، اسکنر و دیگر تجهیزات خارجی به ups نیست.

پرینترهای لیزری به تنهایی انرژی زیادی مصرف میکنند و هرگز نباید به یو پی اس ای کمتر از ۲۴۲۲ ولت آمپر وصل گردند. وصل کردن وسایل جانبی غیر ضروری به ups فقط اندازه قدرت مورد نیاز برای ups را بالا میبرد و زمان مفید عملکرد تجهیزات مورد نیازتان را کاهش خواهد داد. از آنجاییکه این وسایل نیاز به حفاظت در قبال پارازیت خط و ولتاژهای اضافی دارند، به ناچار نیازمند محدود کننده های ولتاژ برای خودشان میباشند که اسباب دردسر را فراهم میسازد.

به همین دلیل بسیاری از یو پی اس ها دارای خروجی های فرعی هستند. سیم کشی این خروجی ها بگونه ای است که فیلتر شده و مقید شده اند ولی توسط اینورتر و باتری تغذیه نمیشوند. ups های پیشرفته تر شامل حفاظت (فیلتر و محدود کننده ولتاژهای گذرا) برای مودم و اتصاالت شبکه ای نیز میباشند و کابل RS232 که یک وسیله ارتباطی استاندارد است وظیفه تبادل اطالعات به کامپیوتر را بعهده دارد.عملکرد خروجی های یو پی اس