021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

مشاوره و تامین تجهیزات یو پی اس

مشاوره و تامین تجهیزات یو پی اس

مشاوره و تامین تجهیزات یو پی اس : مشاوره در این زمینه به ۲ صورت حضوری و تلفنی توسط شرکت تکا انرژی انجام می شود .عینا در مواردی مشاهده شده مشتریان جهت خرید یو پی اس یا تعمیر یا راه اندازی ups با شرکت تماس گرفته اند در این گونه مواقع اگر در زمینه خرید یو پی اس با شرکت تماس گرفته باشند بعد از مکالمه با واحد فروش توانسته اند به مقصود خود دست یابند .

مشاوره و تامین تجهیزات یو پی اس در مورد دستگاه های برق اضطراری

نفرات واحد فروش یو پی اس شرکت با دادن مشاوره به مشتریان در این زمینه توانسته اند نیاز مشتری را محاسبه و براساس نیازشان پیشنهاد ارائه نمایند و دستگاه ups مناسب را برای مشتری انتخاب نمایند ودر مواردی هم مشاهده شده مشتریان جهت رفع عیب دستگاههای موجود در مجموعه خودشان تماس گرفته اند.در این حالت بعد از مکالمه تلفنی با واحد فنی شرکت عینا مشاهده شده است که با راهنمای مهندسین فنی شرکت مشتری توانسته است ایرادات جزئی یو پی اس را بدون نیاز به مهندسین شرکت رفع نماید.

مشاوره و تامین تجهیزات یو پی اس

مشاوره حضوری خرید یو پی اس

مشاوره حضوری زمانی اتفاق می افتد که بنا به در خواست مشتریان و نیاز به بازدید از محل نیاز به مشاوره حضوری می باشد در این حالت کارشناسان شرکت در محل درخواست و با هماهنگی قبلی حاضر شده و بعد از بازدید از محل مورد نظر نظرات و پیشنهادات خود را ارائه می نمایند.

در مواردی هم مشتریان نیازمند تعمیر یو پی اس در محل می باشند که این امر هم با هماهنگی قبلی و حضور مهندسین در محل انجام می شود.

لازم به ذکر است که مشاوره هم تلفنی و هم مشاوره حضوری بصورت تمام وقت و ۲۴ ساعته از طرف شرکت تکا انرژی انجام می گردد و تعمیر در محل و تعمیر حضوری نیز بصورت ۲۴ ساعته از طرف شرکت انجام می گردد و مشتریان می توانند در هر زمان از روز تماس گرفته و نیاز خود را برطرف نمایند.