021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

یو پی اس مخصوص دوربین مداربسته

یو پی اس مخصوص دوربین مداربسته : دوربین های مداربسته در دنیای امروزی نقش بسیار مهمی ایفا می کنند بخصوص زمانی که سرقت یا قتل یا… اتفاق می افتد و بازبینی دوربین های مداربسته نقش بسزایی در حل شدن مشکل بوجود آمده دارند.

چون دوربین مداربسته از برق استفاده می کند هنگام قطعی برق هیچ نقشی ندارند و کاملا بلااستفاده می شوند و برای جلوگیری از این مشکل باید یو پی اس استفاده گردد.

برای استفاده از یو پی اس برای دوربین های مداربسته باید تعداد دوربین و dvr و مانیتور مشخص گردد و براساس میزان برقدهی مورد انتظار یو پی اس و باتری پیش بینی می کنیم که در اکثر موارد از یو پی اس های توان پایین به همراه باتری داخلی استفاده می کنیم.

مصرف انرژی دوربین های مدار بسته پایین می باشد و بدین خاطر یو پی اس مورد استفاده هم یو پی اس توان پایین میباشد و باتری های داخلی یو پی اس در اکثر مواقع مدت زمان برقدهی مورد انتظار را برآورده میکند.یو پی اس مخصوص دوربین مداربسته

تقریبا میشه گفت مصرف هر دوربین مداربسته از ۱۰ الی ۵۰ وات(بسته به نوع دوربین متفاوت میباشد)می باشد که مصرف هر dvr هم تقریبا ۱۰۰ الی ۱۵۰ وات میباشد که در حالت کلی میزان مصرف پایین میباشد و میشود گفت که یو پی اس خیلی کارایی دارد.

یو پی اس هم در مواقع قطعی برق به دادمان میرسد و همچنین مواقعی که نوسان برق هم وجود دارد برای جلوگیری از نوسانات موجود در شبکه برق استفاده میشود پس میشود گفت کسی که به فکر راه اندازی دوربین مداربسته میباشد حتما به فکر خرید یو پی اس برای دوربین های خود نیز باشد و میشود گفت خرید یو پی اس برای دوربین مداربسته یک امر ضروری و لازم میباشد.

یو پی اس های مخصوص دوربین مداربسته در توانهای ۳۰۰،۶۰۰،۸۰۰،۱۰۰۰،۱۲۰۰،۱۵۰۰،۲۰۰۰و… موجود میباشد و هرکدام دارای باتری داخلی و همچنین با قابلیت اضافه کردن باتری بصورت اکسترنال یا بیرونی میباشند.