021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

روند انتخاب یو پی اس

روند انتخاب یو پی اس شامل چند مرحله است که بطور خلاصه در زیر توضیح میدهیم:

۱-اولین مرحله از روند انتخاب یو پی اس,تعیین نیاز میباشد.قبل از انتخاب یو پی اس ,باید بدانیم چه یو پی اس ی نیاز داریم و براساس آن یوپی اس بخریم.یو پی اس ممکن است برای انواع مقاصد مانند روشنایی,قدرت راه اندازی مورد نیاز,حمل ونقل,سیتم های ابزار مکانیکی,گرمایش,تولید,حفاظت از آتش,پردازش داده ها,ارتباطات,سیگنال مدار و… .برخی از امکانات نیاز به یک یو پی اس برای بیش از یک هدف دارند,هنگام از دست رفتن انرژی ورودی و موقعی که بحرانی از بار که یوپی اس باید تحمل کند. همه این عوامل به نوع و اندازه یو پی اس وهمچنین انتخاب یو پی اس تاثیر دارند.

۲-ایمنی یو پی اس انتخاب شده

یوپی اس انتخاب شده باید از نظر ایمنی مورد قبول باشد. یو پی اس انتخاب شده باید مسائل ایمنی از قبیل تجمع هیدروژن در باتری,یا آلودگی ,سروصدای یو پی اس ,برای تجهیزات جامد یا تجهیزات دوار و … رعایت شده باشد.این مسائل ممکن است در انتخاب یک یو پی اس مناسب تاثیر گذار ومهم باشد.

۳-در دسترس بودن یو پی اس

یو پی اس انتخاب شده باید از نظردر دسترس بودن مورد قبول باشد.یوپی اس ممکن است با استفاده از تنظیمات مختلف به ارائه افزونگی بهبود یابد.یو پی اس مناسب باید دارای سطح قابلیت اطمینان ۹۹۹۹۹/۹۹ درصد باشد چون یو پی اس از اجزای حیاتی میباشد.

۴-نگهداری آسان یو پی اس

یوپی اس های انتخاب شده باید از نظر تعمیر و نگهداری تضمین شده باشد و از نظر تعمیر ونگهداری آسان باشند تا اینکه نیازی به تخصص و تبهر خاصی برای نگهداری از یو پی اس نباشد.

۵-مقرون به صرفه بودن یو پی اس

یو پی اس های انتخاب شده باید از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.مقرون به صرفه بودن در حالت کلی میباشد که هم هزینه خرید دستگاه یو پی اس و هم هزینه نگهداری دستگاه به صرفه باشد.