021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

بایگانی می, 2020

یو پی اس مخصوص دوربین مداربسته

یو پی اس مخصوص دوربین مداربسته : دوربین های مداربسته در دنیای امروزی نقش بسیار مهمی ایفا می کنند بخصوص زمانی که سرقت یا قتل یا… اتفاق می افتد و بازبینی دوربین های مداربسته نقش بسزایی در حل شدن مشکل بوجود آمده دارند.

چون دوربین مداربسته از برق استفاده می کند هنگام قطعی برق هیچ نقشی ندارند و کاملا بلااستفاده می شوند و برای جلوگیری از این مشکل باید یو پی اس استفاده گردد.

برای استفاده از یو پی اس برای دوربین های مداربسته باید تعداد دوربین و dvr و مانیتور مشخص گردد و براساس میزان برقدهی مورد انتظار یو پی اس و باتری پیش بینی می کنیم که در اکثر موارد از یو پی اس های توان پایین به همراه باتری داخلی استفاده می کنیم.

مصرف انرژی دوربین های مدار بسته پایین می باشد و بدین خاطر یو پی اس مورد استفاده هم یو پی اس توان پایین میباشد و باتری های داخلی یو پی اس در اکثر مواقع مدت زمان برقدهی مورد انتظار را برآورده میکند.یو پی اس مخصوص دوربین مداربسته

تقریبا میشه گفت مصرف هر دوربین مداربسته از ۱۰ الی ۵۰ وات(بسته به نوع دوربین متفاوت میباشد)می باشد که مصرف هر dvr هم تقریبا ۱۰۰ الی ۱۵۰ وات میباشد که در حالت کلی میزان مصرف پایین میباشد و میشود گفت که یو پی اس خیلی کارایی دارد.

یو پی اس هم در مواقع قطعی برق به دادمان میرسد و همچنین مواقعی که نوسان برق هم وجود دارد برای جلوگیری از نوسانات موجود در شبکه برق استفاده میشود پس میشود گفت کسی که به فکر راه اندازی دوربین مداربسته میباشد حتما به فکر خرید یو پی اس برای دوربین های خود نیز باشد و میشود گفت خرید یو پی اس برای دوربین مداربسته یک امر ضروری و لازم میباشد.

یو پی اس های مخصوص دوربین مداربسته در توانهای ۳۰۰،۶۰۰،۸۰۰،۱۰۰۰،۱۲۰۰،۱۵۰۰،۲۰۰۰و… موجود میباشد و هرکدام دارای باتری داخلی و همچنین با قابلیت اضافه کردن باتری بصورت اکسترنال یا بیرونی میباشند.

یو پی اس مناسب برای کامپیوتر

یو پی اس مناسب برای کامپیوتر : در عصر حاضر کامپیوتر در اکثر مکانها حتی در خانه ها وجود دارد و چون کامپیوتر از برق استفاده می کند و برای جلوگیری از قطعی برق و محافظت کامپیوتر در کمقابل نوسانات برق شهری حتما باید از یو پی اس استفاده کنیم.

برای اینکه از یو پی اس برای محافظت از کامپیوتر استفاده کنیم اولا باید بدانیم که کامپیوتر چقدر انرژی الکتریکی مصرف می کند.البته شاید کنار یو پی اس برخی لوازم جانبی هم استفاده شود که اگر بخواهیم آنها را هم به یو پی اس وصل کنیم باید میزان مصرف انرژی الکتریکی آنها را هم در نظر بگیریم.

در اکثر مواقع کامپیوتر به تنهایی حدودا ۲۵۰ ولت آمپر مصرف دارد و برای آن میتوانیم یک یو پی اس ۵۰۰ ولت آمپر باتری داخلی که دارای ۱ عدد باتری داخلی ۱۲ ولت ۷ آمپر میباشد استفاده کنیم که حدودا ۲۰ دقیقه برقدهی دارد.

ولی برخی از کامپیوتر ها بصورت سرور مورد استفاده قرار می گیرند که در این مواقع باید از یو پی اس با تکنولوژی آنلاین استفاده کنیم ولی یو پی اسی که در بالا پیشنهاد داده شد از نوع آفلاین میباشد که برای سرور مناسب نمیباشد و از نظر قیمتی هم ارزان قیمت میباشد.

البته برای اینکه بتوانیم مدت زمان برقدهی بالایی داشته باشیم باید از یو پی اس اکسترنال یا باتری بیرونی استفاده کنیم و تعداد و آمپر باتری ها بالاتر ببریم تا بتوانیم مدت زمان برقدهی بالایی داشته باشیم البته باید توجه داشته باشیم که هر یو پی اسی یک ولتاژ dc مشخصی دارد که براساس آن تعداد باتری ها مشخص می گردد و هر باتری ۱۲ ولتی میباشد و اگر یو پی اسی ۲۴ ولتی باشد باید ۲ عدد باتری ۱۲ ولتی با هم سری شود تا بتوانیم ۲۴ ولت را درست کنیم تا بتواند یو پی اس کارکند.ولی امپر باتری ها براساس مدت زمان برقدهی مشخص می گردد.

پس فهمیدیم که کامپیوتر ۲۵۰ ولت امپر مصرف دارد و بر اساس آن یو پی اس تعریف می کنیم.

خدمات و پشتیبانی یو پی اس

خدمات و پشتیبانی یو پی اس : یو پی اس و باتری یو پی اس یکی از ملزوماتی هستند که به عنوان محافظ برای سایر لوازم الکترونیکی استفاده می شوند ولی خودشان هم نیاز به مراقبت دارند و چنانچه شرایط و اصول نگهداری یو پی اس و باتری یو پی اس را درست رعایت نکنیم این ملزومات الکتریکی زودتر از موعد خراب شده و خسارات جبران ناپذیری را وارد می کنند.

باتری یو پی اس یک لوازم مصرفی است و یک طول عمری دارد و بسته به جنس و طرز استفاده این طول عمر کم یا زیاد می شود و همچنین خود یو پی اس هم طول عمری دارد.

بر این اساس شرکت تکاانرژی بر خود وظیفه دانسته تا اینکه خدمات و پشتیبانی یو پی اس را ارائه دهد تا مشتریان بتوانند از یو پی اس با خیال راحت استفاده کنند و دچار مشکل نشوند.این شرکت با استخدام نفرات متخصص و آگاه در زمینه یو پی اس و باتری اقدام به ارائه خدمات و پشتیبانی یو پی اس کرده

و در مکانهایی که یو پی اس از اهمیت بویژه ای برخوردار می باشد اقدام به  عقد قرارداد سرویس و  نگهداری یو پی اس با شرکتهای مبدا کرده است و شروع به ارائه خدمات فنی  کرده است.

پس در این مقاله مشخص گردید که خدمات یو پی اس یکی از بحثهای مهم برای نگهداری یو پی اس میباشد و کسانی که اقدام به خرید یو پی اس و باتری یو پی اس میکنند باید درنظر بگیرند که سرویس و نگهداری یو پی اس با هزینه اندک بهتر از رها کردن یو پی اس میباشد

و در این زمینه شرکت تکا انرژی اماده عقد قرارداد سرویس و نگهداری یو پی اس با هزینه های پایین کرده است در این راستا میتوانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و در این زمینه مشاوره و راهنمایی بگیرید. خدمات فنی و پشتیبانی