021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

یو پی اس

UPS APC 3

یو پی اس دستگاه الکترونیکی است و به نوعی همان برق اضطراری می باشد. ups قطعی برق را از بین برده و همیشه روشنایی را برای ما به ارمغان می آورد  این دستگاه کاربردهای مختلفی دارد و تقریبا از یو پی اس می توان در همه جا استفاده کرد. ups انواع مختلفی دارد و قیمت یو پی اس ها با توجه به نوع آنها متفاوت است. از ups در مصارف خانگی هم استفاده می شود که به یو پی اس خانگی معروف است و امروزه با توجه به رشد فناوری  استفاده از یو پی اس های خانگی امری ضروری می باشد.

در بازار ایران شرکت های زیادی در زمینه ups فعالیت می کنند شرکت هایی همچون ups هژیر صنعت, یو پی اس فارتال, یو پی اس آلجا, یو پی اس پرسو اما در بین همه ی این شرکت هایی که در زمینه ups فعالیت می کنند شرکتی موفق عمل می کند که ups هایی باکیفیت بالا و یرند معتبر  وارد کشور می کنند. و در این بازار شرکتهایی مطرح هستند که ups ارزان و با کیفیت به مشتریان پیشنهاد می کنند. در بازار ups، قیمت یو پی اس یک اصل مهم و قابل تامل است و باید هنگام خرید یو پی اس به این امر توجه کرد تا ups معتبر از شر کت معتبر خریداری کنیم.

ups ایران بیشتر از کشورهای آلمان, چین, کره تامین می شود و در این بین شرکت تکا انرژی وارد کننده مستقیم یو پی اس epe, یو پی اس apc, یو پی اس kstra و ups استلار پلاس از کشور های اروپایی چین، کره و آلمان می باشد.یو پی اس های شرکت تکا انرژی همراه با گارانتی محصولات می باشد و در زمینه فروش ups، تعمیر یو پی اس، فروش باتری یو پی اس فعالیت میکند.

UPS APC 3