021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

بایگانی سپتامبر, 2016

اثرات دما بر باتری یو پی اس

یو پی اس

اثرات دما بر باتری یو پی اس : واکنش های شیمیایی داخلی به باتری یو پی اس یا ولتاژ و یا درجه حرارت هدایت می شود. هر چه باتری یو پی اس داغتر، واکنش سریعتر شیمیایی رخ خواهد داد. درجه حرارت بالا در نتیجه می تواند ارائه عملکرد افزایش یافته است، اما در همان زمان نرخ از واکنش های شیمیایی ناخواسته افزایش خواهد یافت در از دست دادن مربوطه را از عمر باتری یو پی اس می شود.

عمر مفید و حفظ شارژ باتری یو پی اس در نرخ تخلیه خود بستگی دارد و ترشحات خود در نتیجه یک واکنش شیمیایی ناخواسته در سلول است. واکنش های شیمیایی به طور مشابه جانبی مانند رویینگی الکترودها، خوردگی و گاز از علل شایع کاهش چرخه عمر است. بنابراین دمای هر دو عمر مفید باتری یو پی اس و چرخه زندگی و همچنین حفظ شارژ  باتری  فروش یو پی اس از همه آنها به علت واکنش های شیمیایی تاثیر می گذارد. حتی باتری یو پی اس که به طور خاص در اطراف واکنش های شیمیایی در دمای بالا، (مانند باتری گورخر) طراحی شده است برای گرم کردن شکست ناشی که در نتیجه واکنشهای انگلی در سلول های ایمنی است.

اثرات دما بر باتری یو پی اس

معادله آرنیوس رابطه بین دما و سرعت که در آن درآمد حاصل از واکنشهای شیمیایی را تعریف می کند. این نشان می دهد که نرخ به صورت نمایی افزایش دما افزایش می یابد. این است با:

K = الکترونیکی

EA / RT

یو پی اس ای پی اییجایی که

K نرخ است که در آن درآمد حاصل واکنش شیمیایی

A یک عامل فرکانس مربوط به فرکانس برخورد بین مولکول ها، معمولا به عنوان یک ثابت بیش از محدوده دمای کوچک گرفته شده است.

E ثابت ریاضی ۲٫۷۱۸۲۸ است =

EA ثابت فعال سازی به نمایندگی از حداقل انرژی مورد نیاز برای واکنش  تعمبیر یو پی اس به وجود می آید

R ثابت جهانی گاز است

T درجه حرارت را در درجه کلوین است

یو پی اس مورد تایید اماکن

یو پی اس برای دوربین مداربسته

یو پی اس مورد تایید اماکن برای دوربین های مداربستهیو پی اس برای دوربین مداربسته

پیشنهاد یو پی اس برای دوربین مداربسته

یو پی اس مناسب برای دوربین مدار بسته

یو پی اس پیشنهادی اماکن

یو پی اس مناسب و مورد تایید اماکن

شرکت تکا انرژی مناسبترین یو پی اس را برای دوربین های شما پیشنهاد خواهد داد برای مشاوره  رایگان در این خصوص با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.ادامه مطلب

اثرات ولتاژ یو پی اس

UPS voltage impacts

اثرات ولتاژUPS voltage impacts

اثرات ولتاژ یو پی اس  باتری یو پی اس های قابل شارژ هر یک محدوده ولتاژ کار مشخصه مرتبط با شیمی سلول باتری یو پی اس خاص استفاده شده است. محدودیت های ولتاژ یو پی اس عملی یک نتیجه از شروع واکنش های شیمیایی نامطلوب که می گیرد فراتر از محدوده کاری ایمن هستند. هنگامی که تمام مواد شیمیایی فعال به ترکیب با یک سلول به طور کامل شارژ باتری یو پی اس، مجبور انرژی الکتریکی بیشتری را به داخل سلول یو پی اس تبدیل شده است باعث می شود آن برای گرم کردن و به واکنش بیشتر ناخواسته بین اجزای شیمیایی شکستن آنها را به اشکال که نمی تواند ترکیب میشوند. بنابراین تلاش برای شارژ باتری یو پی اس یک سلول بالاتر از حد ولتاژ باتری یو پی اس بالایی ادامه مطلب

امواج رادیویی

moj-ups

امواج رادیویی یو پی اس

امواج رادیویی یو پی اس یک مثال خاص از تابش الکترومغناطیسی است. با وجود تمام مزایای ارتباطات “تابش الکترومغناطیسی” را ممکن می سازد، نام یک مفهوم شوم. نام های جایگزین، “امواج رادیویی”، به نظر نمی رسد تقریبا تهدید. اما بیش از حد از یک چیز خوب، حتی آب، می توانید در محل اشتباه و یا زمان در صورت وجود در مقادیر بیش از حد خطرناک است. بنابراین آن را با تابش الکترومغناطیسی یو پی اس است.ادامه مطلب

ارتباطات و معجزات مهندسی

star 2

ارتباطات و معجزات مهندسی

با تمام این سیگنال های رادیویی رقابت برای جلب توجه ما، در میان یک پس زمینه از منابع یو پی اس  تابش ناخواسته، همه صیقل با برس گردان های با سرعت ۱۸۶۰۰۰ مایل در ثانیه، به لطف مهندسان ارتباطات شما می توانید تلفن همراه خود را و یا آنتن رادیو را به هوا بهم زدن و فقط انتخاب سیگنال که فقط برای شما در نظر گرفته شده بود.ادامه مطلب

تغییرات شیمیایی در باتری یو پی اس

kstar 4

تغییرات شیمیایی در باتری یو پی اس : باتری ups دستگاه الکتروشیمیایی که تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی یا برعکس با استفاده از واکنش های شیمیایی باتری یو پی اس کنترل بین مجموعه ای از مواد شیمیایی فعال می باشد. متاسفانه واکنش های شیمیایی مورد نظر که در آن باتری یو پی اس بستگی دارد معمولا توسط ناخواسته، واکنش های شیمیایی باتری یو پی اس انگلی است که مصرف برخی از مواد شیمیایی فعال باتری یو پی اس و یا مانع واکنش های خود را همراه است.

نحوه تغییرات شیمیایی در باتری یو پی اس

حتی اگر مواد شیمیایی فعال سلول در طول زمان تاثیر باقی می ماند، سلول ها را می شکست به این دلیل تغییرات شیمیایی باتری یو پی اس ناخواسته و یا فیزیکی به مهر و موم نگه داشتن الکترولیت در محل.

تغییرات شیمیایی در باتری یو پی اس

تخلیه مواد شیمیایی فعال باتری یو پی اس

تحت شرایط مختلف فشار، دما، میدان الکتریکی و مدت زمان واکنش، مواد شیمیایی فعال باتری یوپی اس در یک سلول ممکن است شکستن و یا ترکیب در بسیاری از روش های مختلف. با توجه به Guoxian لیانگ، این شرکت مواد Phostech لیتیم، ترکیبات زیر از عناصر مورد استفاده در کاتد سلول باتری یو پی اس های لیتیوم فسفات آهن در محصولات ناخالص در علاوه بر این به LiFePO4 ترکیب فعال مورد نظر یافت شده است:

Fe3 (PO4) 2، Li3Fe2 (PO4) 3، Fe2PO5، Fe2P2O7، FePO4، آهن (PO3) 3، Fe7 (PO4) 6، Fe2P4O12، Fe3 (PO4) 2، Fe3 (P2O7) 2، FePLi2O، LiPO3، Li2O، Li3PO4، Li4P2O7، Fe2O3 می، نانو ذرات Fe3O4، FeO و، آهن، FEP، LiFeO2، Li5FeO4، LiFeP2O7، Li2FeP2O7، Li9Fe3 (P2O7) 3 (PO4) 2، P2O5، و دیگران. این ترکیبات فقط ناشی از ماده کاتد، اما بسیاری از عناصر دیگر در حال حاضر در آند باتری یو پی اس، الکترولیت ها، پوشه ها و افزودنی های دیگر که در سلول استفاده می شود، بسیاری از ترکیبات بیشتر وجود دارد. نتیجه کاهش در مقدار مواد شیمیایی فعال در سلول باتری یو پی اس و متعاقبا کاهش ظرفیت سلول است.

6 FM NARADAآلودگی مواد شیمیایی فعال باتری یو پی اس

نیز ایجاد نقاط دانه که از آن واکنش های شیمیایی باطری یو پی اس بیشتر ناخواسته ممکن است آغاز شود.

در معرض باتری یو پی اس به جریان بیش از حد نیز در این مشکلات و در نتیجه کاهش در چرخه عمر باتری یو پی اس به ارمغان می آورد. زمان شارژ در بخش شارژر و یادداشت بر روی رویینگی و شارژ باتری یو پی اس  نرخ زیر را ببینید.

این وظیفه طراحان و مهندسان سلول برنامه های کاربردی باطری یو پی اس برای ایجاد دستور الکترو شیمیایی و شرایط عملکرد پایدار به اطمینان حاصل شود که واکنش های مورد نظر بهینه سازی شده و عوارض جانبی نامطلوب سرکوب می شوند است.

بازنشانی فیوز باتری یو پی اس

kstar 1

فیوز باتری یو پی اس : دمای بیش از حد باعث می شود تمام سلول به شکست در نهایت. به همین دلیل بسیاری مدار محافظ یک فیوز حرارتی که به طور دائم بسته خواهد شد باتری یو پی اس اگر درجه حرارت آن بیش از حد از پیش تعیین شده ترکیب.

ترمیستور (در نمودار نشان داده نشده است)

بازنشانی فیوز باتری یو پی اس

ترمیستور دستگاه های مدار که مقاومت متفاوت با دمای هستند. ترمیستور PTC یک ضریب دمایی مثبت در مقاومت به تدریج با درجه حرارت و بیش از یک طیف محدود افزایش مقاومت آنها را می توان در نظر گرفته خطی به دمای متناسب است. به طور مشابه دماسنج NTC یک ضریب دمایی منفی و مقاومت آنها با افزایش دما کاهش می یابد. این اجزا به طور گسترده در کنترل و حفاظت مدار های آنالوگ به ارائه یک ولتاژ باتری یو پی اس درجه حرارت یو پی اس و یا در مدارهای کنترل طراحی شده برای ارائه جبران درجه حرارت استفاده می شود. آنها ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای پایان دادن به شارژ (DT / DT) یا قطع ارتباط باتری را از شارژر در شرایط بیش از حد دما هنگامی که درجه حرارت از نقطه برش رسیده است، یا ممکن است مورد استفاده قرار گیرد به نوبه خود در فن های خنک کننده.

در برخی از برنامه های کاربردی ترمیستور یو پی اس

ممکن است تنها وسیله ارتباطی بین باتری یو پی اس و جهان خارج است.

ترمیستور همچنین می تواند توسط شارژر برای تعیین شروع شرایط محیطی و جلوگیری از شارژ باطری یو پی اس اگر دمای باتری بسیار کم یا بسیار زیاد است استفاده می شود.

batri narada 9بازنشانی فیوز باتری یو پی اس:

فیوز بازنشانی نشان داد که در نمودار بالا در باتری یو پی اس بیش از جریان حفاظت فراهم می کند . این یک تابع شبیه به یک فیوز یو پی اس حرارتی اما پس از باز کردن آن تنظیم مجدد خواهد شد یک بار شرایط گسل حذف شده اند و پس از آن سرد دوباره به حالت عادی خود . این نیاز به هیچ بازنشانی دستی و یا جایگزینی و غیره بسیار مناسب برای کاربر که حتی ممکن است از عملیات آن آگاه باشند .

رسیده است. افزایش درجه حرارت باتری یو پی اس را می توان با حرارت خود مقاومتی از مقاومت گرمایی به علت عبور جریان از آن، یا با انتقال یا همرفت از محیط زیست محیط ایجاد می شود. بنابراین آن را می توان مورد استفاده برای محافظت در برابر درجه حرارت هر دو جریان بیش از حد و بیش از حد .

فیوز باعث شده است که یک دمای خاص

نیز نامیده می شود یک دستگاه PPTC (ضریب دما پلیمری مثبت)، فیوز بازنشانی ترمیستور PTC غیر خطی بر اساس یک کامپوزیت نازک از پلیمر کریستالی نیمه رسانا و ذرات است. در شرایط کار عادی، ذرات رسانا ارائه یک مسیر مقاومت کم اجازه می دهد در حال حاضر به جریان باتری یو پی اس است. تحت شرایط گسل که باعث دمای بیش از حد، از قبیل جریان باتری یو پی اس بیش از حد یا دمای محیط بیش از حد بالا، کریستال در پلیمر دستخوش تغییر فاز ناگهانی در یک ذوب محدوده دمای بسیار باریک و تبدیل شدن به آمورف باعث جدایی ذرات و در نتیجه بزرگ، افزایش غیر خطی در مقاومت.

افزایش شدید مقاومت باتری یو پی اس

معمولا سه مرتبه یا بیشتر، کاهش در حال حاضر به یک سطح نسبتا پایین و امن است. آن را در این حالت مقاومت بالا در برابر برگزار خواهد شد تا زمانی که شرایط گسل حذف شده است. در خنک کننده تغییر فاز است معکوس و PPTC بازنشانی به حالت مقاومت کم (در برخی از محدودیت ارسال سفر).

دستگاه دارای امتیاز در دمای بالا به این معنی که آنها را در یک جریان کمتر سفر اگر درجه حرارت بالاتر است. جزئیات محیط زیست و الکتریکی نرم افزار باید کامل درک هنگام طراحی در حفاظت فیوز بازنشانی.

این دستگاه ها به راحتی به طراحی باتری یوپی اس های جوشکاری در سراسر پایانه سلول و یا قرار دادن در تخته مدار یکپارچه شده است.

جداسازی سیستم یو پی اس

batri kastar 3

برنامه های کاربردی چند سلول باتری یو پی اس

جداسازی سیستم یو پی اس در برنامه های کاربردی چند سلولی هر سلول باید خود بیش از حد ولتاژ دستگاه یو پی اس تشخیص آن داشته باشد. چند سنسور دما نیز مورد نیاز خواهد شد از زمان بسته ممکن است به دمای یکنواخت در تمام سلول ندارد. سری متصل زنجیره سلول به طور معمول نیاز به تنها یک نظارت و حفاظت دستگاه در حال حاضر تنها مگر اینکه ارائه برای شارژ و یا دور زدن سلول های فردی ساخته شده است. در چنین مواردی هر سلول نیز مانیتور خود را نیاز خواهد داشت. چنین عارضه در بسته ولتاژ باتری یو پی اس بالا حاوی رشته سلول سری طولانی متاسفانه ضروری است. دلیل این است که سلول های باتری یو پی اس فردی ممکن است overstressed و باعث نارسایی زودرس از طیف باتری یو پی اس. چرا این ناشی میشود، و چگونگی اجتناب از آن است، در بخش مربوط به بالانس همراه بحث شده است.ادامه مطلب

حفاظت الکترونیکی باتری یو پی اس

باتری نارادا

حفاظت الکترونیکی باتری یو پی اس : فیوز های معمولی استفاده می شود برای محافظت از باتری یو پی اس از اضافه بار، اما در بسیاری از موارد آنها ممکن است به اندازه کافی سریع عمل نمی کند. این درست است به خصوص اگر باتری یو پی اس کوتاه اتصال. از آنجا که باطری یو پی اس دارای امپدانس داخلی بسیار پایین، جریان لحظه بسیار بالا می تواند جریان که به طور جدی می تواند به صدمه باتری. با این حال فیوز بسیار آهسته به در شرایط خطا کار هستند و ممکن است عمل به سرعت به اندازه کافی در صورتی که باتری کوتاه مدار است.

حفاظت الکترونیکی باتری یو پی اس

سریع اقدام بیش از حفاظت جریان و ولتاژ که می تواند باتری یو پی اس منزوی معمولا توسط ابزار الکترونیکی ارائه شده است.

حفاظت الکترونیکی باتری یو پی اس

naradaحمایت بیش از جریان به طور معمول با یک دستگاه سنجش فعلی که به تشخیص زمانی که از حد فعلی بالایی از باتری یو پی اس رسیده است و قطع مدار ارائه شده است. از آنجا که در حال حاضر دشوار است برای اندازه گیری روش معمول فعلی سنجش با اندازه گیری ولتاژ در سراسر یک مقدار کم اهمی، دقت بالا، سری، مقاومت یو پی اس حس در مسیر فعلی است. زمانی که از حد فعلی مشخص شده است رسیده است مدار سنجش یک سوئیچ که مسیر فعلی شکستن را آغاز کند. سوئیچ ممکن است یک دستگاه یو پی اس نیمه هادی و یا حتی یک رله. رله ارزان هستند، آنها می توانند جریان های بسیار بالا تغییر دهید و ارائه انزوا بسیار خوبی در مورد یک گسل اما آنها بسیار کند به کار گیرند.

سوئیچ FET

به طور معمول استفاده برای حفاظت در برابر سریع اقدام اما آنها در قابلیت حمل جریان  باتری یوپی اس آنها را محدود و بسیار پر هزینه برای کاربردای توان بالا. هنگامی که شرایط گسل حذف شده اند، مدار به طور معمول به طور خودکار متصل شود، با این حال شرایط خاص وجود دارد که مدار باز می شود ضامندار. این می تواند به محافظت از یک مهندس خدمات جا بی خبر بررسی که چرا یک باتری یو پی اس با ولتاژ باطری یو پی اس بالا را زده بود.

ولتاژ های متعدد باتری یو پی اس

باتری یو پی اس کی استار

ولتاژ های متعدد باتری یو پی اس : باتری باید اندازه بندی شده باشد قادر به حمایت از عامل کامل محدوده ولتاژ باتری یو پی اس از تمام دستگاه های در نرم افزار. هیچ نقطه با این حال در مشخص کردن محدوده ولتاژ عامل باتری یو پی اس است که بزرگتر از حدود ولتاژ عامل از نرم افزار که برای باتری یو پی اس در نظر گرفته شده است وجود دارد.

ولتاژ های متعدد باتری یو پی اس

باتری یو پی اس خواهد جریان بیش از حد ارائه هنگامی که آن را به طور کامل شارژ و یا، اگر نرم افزار دارای یک مدار حفاظت، آن را به برنامه از شروع جلوگیری می کند. در انتهای دیگر از منحنی تخلیه، زمانی که برنامه قطع در پایینترین حد مجاز آن، باتری غیر قابل استفاده می شود زمانی که هنوز مقدار قابل توجهی از انرژی در سمت چپ سلول وجود دارد. بنابراین محدوده ولتاژ عامل باطری یو پی اس باید کمتر از محدوده ولتاژ مدار آن است که به قدرت طراحی شده است.

یو پی اس epeتوجه داشته باشید که ولتاژ باتری یو پی اس ترمینال باتری نسبت به پایان چرخه تخلیه کاهش می یابد و این باید به هنگام تعیین ولتاژ باتری گرفته شده است. به طور مشابه، در دمای پایین تر امپدانس داخلی باتری ممکن است افزایش یابد در یک ولتاژ باتری یو پی اس ترمینال پایین تر در دسترس به برنامه شود.

ولتاژ های متعدد باتری یو پی اس

بسیاری از طرح های نیاز به ولتاژهای  باتری یو پی اس چند دلیل از طیف وسیعی از دستگاه های فعال مورد استفاده در نرم افزار. در چنین مواردی لازم است به باتری های متعدد. ولتاژهای مختلف را می توان از راه آهن با استفاده از منبع تغذیه تک مبدل DC / DC مشتق شده است، شارژ پمپ ها و جفتک انداختن و افزایش و LDO و حالت سوئیچ تنظیم کننده به تنهایی و یا در ترکیب است. طیف گسترده ای از مدیریت انرژی و توان یو پی اس مدارات مجتمع را برای این منظور در دسترس است.

متوسط ​​و تخلیه فعلی پالس مورد نیاز برنامه کاربردی عوامل کلیدی در تعیین ظرفیت باتری یو پی اس و برای مشخص کردن مدار محافظ در ارتباط است.

یکی از عوامل اغلب نادیده گرفته راه اندازی و یا افزایش جریان است. هنگامی که تجهیزات را برای اولین بار روشن، بسیار جریان های بالا ممکن است برای یک زمان بسیار کوتاه جریان تا زمانی که مدار حالت دائمی خود می رسد. این می تواند به علت خازن شارژ باتری یو پی اس یا اثرات دیگر. این یک مشکل خاص برای مدارهای تأمین انرژی موتورهای الکتریکی است. در حال حاضر از طریق موتور توسط تفاوت بین ولتاژ باطری  یو پی اس و ولتاژ تولید موتور کنترل (در غیر این صورت تماس EMF نامیده می شود). هنگامی که موتور برای اولین بار به باتری یو پی اس (بدون کنترل کننده سرعت موتور) متصل است هیچ EMF عقب وجود دارد. بنابراین در حال حاضر تنها توسط ولتاژ باتری یو پی اس ، مقاومت در برابر موتور (و اندوکتانس) و منجر باتری کنترل می شود. بدون هیچ emf برگشت قبل از موتور شروع می شود به نوبه خود، از این رو به تساوی یک جریان بسیار بزرگ افزایش بزرگ است. ممکن است لازم باشد به برنامه یک تاخیر را به مدار محافظ سریع اقدام برای جلوگیری از تحریک نادرست در طول راه اندازی. روش دیگر ممکن است ممکن است برای به حداقل رساندن مشکل با استفاده از بار به تدریج به جای آنی.