021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

بایگانی نوامبر, 2016

نحوه اتصال باتری های یو پی اس

نحوه اتصال باتری های یو پی اس : باتری های یو پی اس در اندازه های ۶ ولت و ۱۲ ولت در بازار موجود میباشند که در حال حاضر باتری های با ولتاژ ۱۲ ولت بیشتر کاربرد دارند.کارخانه سازنده یو پی اس یک ولتاژ DCورودی برای یو پی اس تعریف می کند که بر اساس آن میتوان تعداد باتری ها را مشخص کرد.

نحوه ی اتصال باتری های یو پی اس هنگام نصب

مثلا اگر ولتاژ DC دستگاهی ۴۸ ولت باشد مشخص میشود که باید ۴ عدد باتری ۱۲ ولت به یو پی اس متصل گردد. چون:۴۸=۱۲*۴

و این بدان معناست که کمتر از ۴ عدد باتری نمی توان به یو پی اس وصل کرد و یو پی اس با کمتر از ۴ باتری یو پی اس نمی تواند کارکند. و این باتری ها باید باهم بصورت سری متصل گردند. با این توضیح که در سری کردن باتری ها ,ولتاژ کل بالا می رود ودر موازی کردن باتری ها آمپراژ کل بالا می رود.

در اتصال باتری ها باید مراقب بود که اتصالات را درست وصحیح بهم وصل کنیم چون اگر اشتباهی در نحوه اتصال باتری ها باشد و تعداد باتری هم بالا باشد اتصال نادرست باتری باعث انفجار شدید در اتصالات باتری می گردد که باعث آسیب رسیدن به باتری یا یو پی اس می گردد که شاید خساراتی جبران ناپذیر را به دنبال داشته باشد.پس در موقع اتصال باتری ها باید دقت فراوان گردد.

نحوه اتصال باتری های یو پی اس

همچنین باید دقت گردد که در اتصالات باتری پیچ های باتریها باید به اندازه کافی محکم گردند چون اگر به اندازه ی کافی سفت نباشند باعث سولفاته شدن باتری ها می گردند و عملکرد باتری را دچار مشکل می کنند و باعث زود خراب شدن باتری ها می گردند.

دستگاههای یو پی اس چگونه تعمیر میشوند؟

دستگاههای یو پی اس چگونه تعمیر میشوند؟

دستگاههای یو پی اس چگونه تعمیر میشوند؟

دستگاههای یو پی اس شامل دو قسمت سخت افزار و نرم افزار میشوند (همانند سایر دستگاههای الکترونیکی) متخصصین فنی شرکت تکا انرژی در هردو رمینه سخت افزار و نرم افزار فعالیت میکنند و در صورتی که دستگاه از نظر سخت افزاری و یا نرم افزاری ایراد داشته باشد رفع و تعمییر میکنند.

تعمیر یو پی اس از نظر سخت افزاری تقریبا کار ساده ای می باشد ولی تعمیرات و رفع عیوب نرافزاری کار آنچنان ساده ای نیست و کمتر کسانی در زمینه تعمیر یو پی اس از نظر نرم افزاری فعال و خبره می باشند.

متخصصین شرکت تکا انرژی به قادرند کلیه برندهای یو پی اس  موجود  در بازار یو پی اس را تعمیر ، سرویس و نگهداری کنند.

دستگاههای یو پی اس چگونه تعمیر میشوند؟

با تو جه به اینکه برندها و مارکهای بیشتری در حال حاظر در بازار وجود دارند و هر کدام از آنها دارای عیوب خاصی بعد از عملکرد می باشند. متخصصین شرکت تکا انرژی با شناخت اکثر یو پی اس ها می توانند عیوب آنها را سریعاً برطرف و تعمیر نمایند تا تاخیر چشمگیری در کار مصرف کننده ها بوجود نیاید.

تکا انرژی با تامین قطعات یو پی اس ها نیز خدمت بزرگی در این زمینه نموده تا تعمیرکاران ups راحت تر به کار خود ادامه دهند و از لحاظ قیمت نیز تلاش کرده تا با قیمت مناسب قطعات را در خدمت مشتریان قرار دهد تا هزینه تعمیرات پایین آمده و مقرون به صرفه برای مشتریان باشد. و شرکت تکا انرژی الویت دیگری که در زمینه تعمیرات و سرویس و نگهداری در دستور کار خود قرار داده سرعت کار و در اسرع وقت حاظر شدن متخصصین و نیروی کار با درخواست مشتری می باشد.

نشست هیأت تجاری بلژیکی با مدیران تکا انرژی

نشست هیأت بلژیکی با تکا انرژی همزمان با سفر مقامات عالیرتبه کشور بلژیک به ایران، دیدار یک هیئت تجاری متشکل از بیش از صد شرکت به منظور رایزنی با همتایان ایرانی خود و بررسی زمینه های مشترک همکاری در روزهای ۹ و ۱۰ آبان ماه سال جاری در تهران، هتل پارسیان آزادی برگزار شد.
در میان شرکتهای حاضر در هیات مذکور، شرکت پیشرو صنعت تک آرا انرژی در زمینه انرژی های نوین با دعوت بخش بازرگانی سفارت بلژیک در این نشست حضور فعال داشت.

نشست هیئت بلژیکی با مدیران شرکت تکاانرژی در ۱۰ آبان سال جاری روز دوشنبه در هتل پارسیان  آزادی با حضور مستر سمیکنز  صاحب امتیاز شرکت Energies Nouvelles و مدیرانن ارشد تکا انرژی برگزار شد.نشست هیأت بلژیکی با تکا انرژی

در این نشست مستر سمیکنر با اشاره به صنعت انرژی های نوین و گستردگی این صنعت در جهان و ایران اعلام داشت که شرکت Energies Nouvelles آماده همکاری با شرکت تکا انرژیی در این زمینه می باشد. رایزنی ها در این خصوص هنوز ادامه دارد . . .

یو پی اس,باتری یو پی اس,باتری یو پی اس, تعمیر یو پی اس,تعمیر باتری یو پی اس,یو پی اس آنلاین,یو پی اس آفلاین,آنلاین,آفلاین,لاین اینتراکتیو,فیام صنعت,شرکت فیام صنعت,برق اضطراری,یو پی اس آمریکایی,یو پی اس ایتالیایی, یو پی اس تایوانی,یو پی اس آلمانی, باتری یو پی اس چینی, باتری یو پی اس ویتنامی,باتری یو پی اس تایوانی, اگزیم پاور,یو پی اس   اگزیم پاور, باتری یو پی اس ایتالیایی,باتری یو پی اس فیام, فاراتل,شرکت فاراتل, شرکت یو پی اس فاراتل, فاران, شرکت فاران, ویراانرژی,شرکت ویراانرژی,یو پی اس خودپرداز,یو پی اس برای خودپرداز,یو پی اسatm,یو پی اس کامپیوتر,یو پی اس و تجهیزات جانبی,اس ان ام پی یو پی اس, باتری لانگ,باتری لانگ ویتنام,باتری ویتنامی,باتری کره ای,باتری خوب,فروشگاه یو پی اس,فروشگاه باتری یو پی اس,یو پی اس ایرانی,اینورتر,شارژر صنعتی,یو پی اس ترکیه ای,یو پی اس ترک,یو پی اس اینفورم,یو پی اس آماک,یو پی اس آسترید,یو پی اس بوری, یو پی اس ساده,یو پی اس باکیفیت,باتری یو پی اس باکیفیت,یو پی اس با راندمان بالا, باتری,یو پی اس چیست؟,باتری یو پی اس چیست؟,یو پی اس ۲۰کاوا,انواع یو پی اس,کابینت باتری,ابعاد یو پی اس,تکنولوژی یو پی اس,ساخت یو پی اس,مرکزفروش یو پی اس,مرجع یو پی اس

هیت تجاری بلژیکی و تکاانرژی در هتل پارسیان
هیت تجاری بلژیکی و تکاانرژی در هتل پارسیان
هیت تجاری بلژیکی و تکاانرژی در هتل پارسیان
هیت تجاری بلژیکی و تکاانرژی در هتل پارسیان
هیت تجاری بلژیکی و تکاانرژی در هتل پارسیان

 

 

 

معتبرترین قرارداد سرویس یو پی اس و باتری

معتبرترین قرارداد سرویس یو پی اس از عوامل اساسی در زمینه حفظ مشتری اتخاذ یک قرارداد معتبر سرویس یو پی اس و باتری برای شرکتهای یو پی اس می باشد.و از طرفی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه میتواند از اتلاف هزینه های زیاد جلوگیری کند و با تشخیص بموقع از سیل عظیمی از مشکلات می توان پیشگیری کرد.

همچنین تحقیقات  در این زمینه نشان می دهند که تعمیرات پیش گیرانه و بموقع منظم از تجهیزات برای حصول حداکثر کارایی حیاتی است. مطالعات نشان می دهند که تعمیرات پیشگیرانه متعارف می توانند موجب کاهش موثر زوال یو پی اس باشد مطالعات انجام شده توسط acp در سال ۲۰۰۷ در باره علل ریشه ای کاهش بار روشن می کند که مشتری هایی که از مزیت تعمیرات پیشگیرانه استفاده نمیکنند دو برابر مشتریانی که از مزیت تعمییرات پیش گیرانه استفاده می کنند دچار خرابی یوپی اس می شوند. یو پی اس ها ادوات پیچیده ای هستند که چندین کار تنظیم توان بحرانی و عملکرد تامیین پشتیبانی را انجام داده و در معرض خرابی هستند بدون تعمیرات مناسب تمامی یو پی اس ها بالاخره زودتر از عمرمفیدشان دچار نقص خواهند شد یک قرار داد برنامه منظم و مناسب تعمیرلتی توسط پرسنل مجرب و مجهز میتواند خطر خرابی را به حداقل برساند.ups
انواع خدمات

انواع مختلی از روشهای ارائه خدمات یو پی اس وجود دارند که هر کدام برای تامین نیازهای مختلف شما مشتریان محترم طراحی شده اند که شامل موارد زیر می باشند.UPS معتبرترین قرارداد سرویس یو پی اس

انبار تعویض و تعمیر UPS

مشتری با ارائه دهنده سرویس تماس می گیرد و یوپی اس را برای تعمیر به تعمیرگاه ارسال می کند. ارائه دهنده سرویس دستگاه را تعمیر نموده یا تعویض می کند.

انبار تخصصی تعویض ups

مشتری با رائه دهنده سرویس تماس می گیرد و شرکت یک یو پی اس تعمیر شده به مشتر یارسال می کند و یو پی اس اصلی به یک سرویس کار ارجاع داده می شود.

تعمیر یو پی اس درمحل

مشترب با ارائه دهنده سرویس تماس می گیرد و یک تکنسین تعمیر درمحل تعمیرات الکتریکی یا مشکلات مربوط به باتری را در محل انجام می دهد.