021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

بایگانی دسامبر, 2016

اصطلاحات یو پی اس (شدت جریان، اختلاف پتانسیل، کیلو ولت آمپر)

اصطلاحات کاربردی در دستگاه یو پی اس

اختصارات در علم برق الکترونیک ولت آمپر واحد توان دستگاه میباشد که میتوان از آن استفاده کرد.یعنی مصرف کننده هایی که میخواهیم به آن وصل کنیم باید محاسبه شده و براساس توان محاسبه شده به ups متصل گردد.اگر توان مصرف کننده ها بیشتر از توان یو پی اس باشد.ادامه مطلب

عمر باتری های چینی چند سال است؟

عمر باتری های چینی چند سال است؟

باتری های چینی : عمر مفید باتری یو پی اس حداقل چهار سال می باشد. باتری منبع کوتاه مدت برای تامین برق تجهیزات است و در صورت استفاده بلند مدت از آن باید بعد از مدتی باتری ها تعویض شوند. حداقل عمری که برای باتری های چینی در نظر میگیرند بین ۳ تا چهار سال (میتواند بیشتر هم باشد- با توجه به نوع برند) است. البته این مدت بستگی به یک سری از عوامل که در نگهداری باتری موثراند دارد. عواملی مانند شرایط محیطی تاثیر مستقیم بر عمر باتری یو پی اس دارد.

طول عمر باتری های چینی چقدر است؟

محیطی که یو پی اس در ان نصب میشود باید عاری از رطوبت و گرما ی زیاد باشد که این عامل رابطه ی مستقیمی با طول عمر باتری دارد.

محیط باید خشک -خنک و تمیز باشد و درصورت نگهداری باتری برای مدتی باید اولا در بسته بندی اولیه نگهداری شود و درصورتی که این نگهداری برای مدت بیشتر از ۶ ماه باشد. باید از باتری استفاده کرد.(اگر باتری ۶ ماه بدون استفاده بماند کارایی خود را از دست خواهد داد و بدون استفاده خواهد ماند) عوامل دیگری مانند شرایط مناسب شارژ باتری – شارژر باتری – تعداد دفعات شارژ و دشارژ در کارکرد و طول عمر باتری موثر است.

طول عمر باتری های چینی چقدر است

 باتری چینی, طول عمر باتری چینی, باطری چینی, یاتری ساخت چین, طول عمر باتری یو پی اس چینی, کیفیت باتری چینی, قیمت باتری چینی, قیمت باتری یو پی اس چینی, مدت زمان برق دهی باتری چینی, نگهداری باطری چینی, محلول باتری های چینی, باتری چینی با گارانتی, باتری چینی باکیفیت, باتری چینی با برند معتبر, باتری چینی نارادا, باتری چینی کی اس تار, باتری چینی پالما, باتری چینی گینگ دام

مرجع باتری یو پی اس ایران

مرجع باتری یو پی اس ایران

مرجع باتری یو پی اس ایران تهران

عرضه معتبرترین برندهای باتری یو پی اس

برندهای باکیفیت باتری را از شرکت تکا انرژی بخواهید

۲ سال گارانتی تعویض برای برندهای معتبر باتری

 

  • باتری یو پی اس narada چین

ساخت کشور چین با ۲ سال گارانتی تعویض – بدون نیاز به نگهداری – در آمپراژهای مختلف – مناسب برای انواع یو پی اس ها و سیستم های برق اضطراری

مرجع باتری یو پی اس ایران
  • بانری یو پی اس long ویتنام

ساخت ویتنام باتری با طول عمر خوب و مناسب برای انواع یو پی اس ها و سیستم های برق بدون وقفه – با ۲ سال گارانتی تعویض – بدون نیار به سرویس و نگهداری – حداقل طول عمر ۳ الی ۴ سال

LONG-battery
  • باتری یو پی اسKSTAR

باتری یو پی اس کی اس تار چین با ۲ سال گرانتی تعویض دارای طول عمر حداقل ۳ الی ۴ سال مناسب برای انواع یوپی اس

kstar

 

  • باتری یو پی اس power kindDom

باتری پاور کینگ دام ساخت چین با ۲ سال گرارانتی تعویض و بدون نیاز به سرویس و نگهداری و دارای طول عمر حداقل ۴ سال مناسب برای انواع دستگاه یوپی اس

 

مرجع باتری یو پی اس ایران

مرجع باتری یو پی اس ایران عرضه کننده انواع باتری با معتبرترین برند های باتری یو پی اس در ایران همراه با ۲ سال گارانتی تعویض برای باتری چینی و ۳ سال گارانتی تعویض برای باتری یو پی اس کره ای نظیر باتری کره ای نیومکس و باتری کره ای یونیکور، باتری یو پی اس یونیکور کره, باتری یو پی اس ناردا چین, باتری یو پی اس kSTRA, باتری یو پی اس لانگ ویتنام

فروش ویژه انواع یو پی اس شرکت های یو پی اس

 یو پی اس و باتری فروش ویژه انواع یو پی اس یو پی اس

تکا انرژی عرضه کننده برندهای معتبر یو پی اس و باتری

لیست یو پی اس های عرضه شده توسط شرکت پیشرو صنعت تک آرا انرژی (تکا انرژی)

  • یو پی اس apc آمریکا

فروش ویژه انواع یو پی اس یو پی اس های apc ساخت کشور آمریکا بوده و با ۳ سال گارارنتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش خدمت مشریان عزیز عرضه میشود.

UPS APC 1UPS APC 3UPS APC 2

یو پی اس epe ساخت کشور آلمان بوده و مناسب تجهیزات حساس مانند دستگاههای پزشکی ، تجهیزات آزمایشگاهی و دیتاسنترها می باشد. این برند در تکا انرژی با ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش عرضه میشود.(تکا انرژی تنها پارتنر رسمی epe المان در ایران است)

620kva110kva25 900 kva

یو پی اس استار پلاس ساخت تایوان بوده و مناسب تجهیزات امنیتی مانند دوربین های مداربسته و سیستم های بانکی دستگاههای ATM می باشد. این دستگاهها با ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات تعویض به مشتریان عزیز عرضه میشود.

star plus 1star 2star 3

فروش ویژه انواع یو پی اس

۰۲۱-۸۶۰۲۳۲۵۳ |۰۲۱-۸۶۰۲۳۲۸۷
  • مشاوره رایگان خرید یو پی اس:

 ۰۲۱-۷۷۰ ۹۳ ۷۵۵|۰۲۱-۷۷۰ ۹۳ ۷۵۲

تهران: میـــــــدان آرژانتیـــــن، خ بخارست(احمد قصیــــر) خ یکم – پلاک ۱۴ – دفتر تکاانرژی

یو پی اس ۲۰کاوا,انواع یو پی اس,کابینت باتری,ابعاد یو پی اس,تکنولوژی یو پی اس,ساخت یو پی اس,مرکزفروش یو پی اس,مرجع یو پی اس

یو پی اس ۲۰کاوا,انواع یو پی اس,کابینت باتری,ابعاد یو پی اس,تکنولوژی یو پی اس,ساخت یو پی اس,مرکزفروش یو پی اس,مرجع یو پی اس

یو پی اس ۲۰کاوا,انواع یو پی اس,کابینت باتری,ابعاد یو پی اس,تکنولوژی یو پی اس,ساخت یو پی اس,مرکزفروش یو پی اس,مرجع یو پی اس

عوامل احساس نیاز به یو پی اس

عوامل احساس نیاز یو پی اس

رشد و پیشرفت تکنولوژی در زمینه برق یا الکترونیک باعث می شود یو پی اس به یکی از ملزومات لوازم برقی مبدل گردد و همچنین با توجه به نیاز بازار در مورد تکنولوژی های جدید سازندگان یو پی اس را برا این واداشته است که در تولید ups با استفاده از تکنولوژی های جدید و نیاز بازار انواع یو پی اس را تولید کند که جوابگوی نیاز مشتریان تا حد مطلوبی باشد که بتواند یو پی اس که تولید می کند با سایر رقبا بتواند رقابت کند و در بازار وسیع امروزی برای خود جایگاهی را اختصاص دهد.

عوامل احساس نیاز یو پی اس

چون اگر یو پی اس های تولیدی نتواند نیاز مصرف کنندگان را برطرف سازد نمی تواند جایگاهی را برای خود در میان مصرف کنندگان دست و پا کند.جامعه امروزی با توجه به پیشرفتی که داشته ,نیازهای جدیدی را به دنبال داشته که باید این نیازها در صدر افکار تولیدکنندگان,بخصوص تولیدکنندگان ups باشد که بتواند در بازار رقابتی بتواند رقابتی سالم داشته باشد.امروزه وسایل زیادی وجود دارند که با برق و الکتریسیته کار می کنند و در طی قطعی برق دچار مشکل میشوند که برای جبران این قضیه از یو پی اس استفاده میشود.

نکات تست باتری یو پی اس

نکات تست باتری یو پی اس

نکات تست باتری یو پی اس : در سیستم شارژ باتری یو پی اس یک برد الکترونیکی با تعدادی قطعات الکترونیکی به کار گرفته شده است. این برد وظیفه فراهم کردن باراکتریکی و شارز باتری یو پی اس را برعهده دارد.

شرایط محیطی و نکات تست باتری یو پی اس

زمانی که سیستم شارژ از کار می افتد عواملی مانند: آسیب دیدن شارژ ، فیوز و اتصالات و … دخیل هستند. در این موارد ابتدا باید فیوز چک شود.

در صورت سالم بودن فیوز با باتری یو پی اس دیگری دستگاه برق اضطراری را چک کنید ولتاژ باید بین ۱۳ تا ۱۵ ولت باشد. در جاهای گرم بین ۱۴ تا ۱۴٫۵  ولت خواهد بود.

نکات تست باتری یو پی اس

اغلب رگولاتورهای ولتاژ ، دارای جبران کننده دما (temperature compensated) برای شارژ درست باتری یو پی اس تحت شرایط مختلف محیطی هستند. هنگامی که دمای محیط کاهش می یابد، ولتاژ شارژ جهت غلبه بر مقاومت بالای باطری افزایش می یابد. بلعکس، وقتی که دمای محیط افزایش می یابد، ولتاژ شارژ battery کاهش می یابد. سایر مواردی که بر ولتاژ battery ups شارژ اثر گذارند عبارتند از :

شرایط battery ، وضعیت شارژ، بار الکتریکی، سطح و خلوص الکترولیت.

نکات اساسی در تست انواع باتری یو پی اس, تست باتری, تست باتری ups, تست باطری, تست باطری ups, تست باطری یو پی اس, شارژ باتری

مراحل نصب باتری یو پی اس

نصب باتری یو پی اس

مراحل نصب باتری یو پی اس : باتری و محفظه ها را با آب تمیز کنید . خوردگی ها را با جوش شیرین از بین ببرید و کابل ها را دوباره علامتگذاری کنید.

battery ها را جدا کنید. ابتدا کابل مثبت و سپس اتصالات و نگه دارنده را جدا کرده و اگر خراب باشند عوض کنید. باتری های خراب را یا معاوضه کنید و یا از محل دور کنید چون شامل سرب زیان آور است.

نکات اساسی در مراحل نصب باتری یو پی اس

در مورد باتری یو پی س های کهنه اتصال دهنده ها و قطب هاب باطری را با برس سیمی تمیز کنید.

برای راحتی نصب و جایگزینی باتری های جدید طوری قرار بگیرند که، کابل منفی به قطب منفی وصل به آسانی وصل شود. اتصال برعکس قطب ها منجر به انفجار و صدمه به یو پی اس میشود.

ابتدا کابل مثبت را وصل کنید و سپس کابل منفی را.

battery دومی را بصورت موازی قبل از باز کردن باتری یو پی اس خراب به ان متصل کنید.

مراحل نصب باتری یو پی اس

مراحل نصب باتری, مراحل نصب باطری یو پی اس, اصول نصب باتری, سری کردن باتری یو پی اس, موازی کردن باتری یو پی اس, تعویض باتری های کهنه, قطب های منفی باتری یو پی اس

یو پی اس برای سیستم های مخابراتی

یو پی اس برای سیستم های مخابراتی

یو پی اس برای سیستم های مخابراتی

برق اضطراری سیستم های مخابراتی

مجموعه ای از دستگاهها و انتقال دهنده های الکترونیکی یک سیستم مخابراتی را تشکیل میدهند این سیستم به منظور ارسال اظلاعات از طریق سیگنال ها (اطلاعاتی از قبیل صوت و تصویر و یا دیتا) به کار گرفته میشود، . سیستم های مخابراتی از سه قسمت اساسی تشکیل میشوند:

فرستنده

کانال مخابراتی

گیرنده

این سیستم به صورت گسترده در زندگی امروزی بشر استفاده میشود و وجود این سیستم مشکلات زیادی را حل میکند.

یو پی اس و سایر محصولات شرکت تکا انرژی به دلیل ماهیت عملکردشان در حفاظت از سیستم های الکترونیکی در برابر نوسانات برق شهری و تامین بر اضطراری تجهیزات، از اجزاء لازم و ضروری سیستم های مخابراتی محسوب میشود.

در این بخش راهکارها و پیشنهادهای لازم در خصوص تامین برق اضطراری در سیستم های مخابراتی بررسی میشود.

یو پی اس برای شبکه های مخابراتی

یو پی اس برای سیستم های مخابراتی

شبکه های مخابراتی یا دیجیتال هستند و یا آنالوگ اما در کل از تجهیزاتی تشکیل شده اند که به نوسانات و اختلالات برق شهری بسیار حساس هستند. عدم حفاظت از این تجهیزات در صحت عملکرد انها بسیار تاثیر دارد.  برای حفاظت و همچنین بهره بردای همیشه از این شبکه دستگاه تامین برق بدون وقفه یا یو پی اس پیشنهاد میشود.

با توجه به اینکه کاربری ها، مشخصات خاص فنی تجهیزات، گستردگی و شرایط استفاده هریک از شبکه های مخابراتی می تواند با شبکه های مخابراتی دیگر متفاوت باشد، لذا جهت حفاظت آنها در مقابل نوسانات و اختلالات شبکه برق و یا انتخاب سیستم تامین برق اضطراری  نیازمند کارشناسی خاص فنی است.

مهندسین شرکت تکا انرژی، با توجه به تخصص ها و تجربیات فنی و سوابق قبلی آمادگی دارند تا در زمینه ارائه پیشنهادات فنی مطابق با نیازها و شرایط شبکه های مخابراتی در خدمت مشتریان باشند.

یو پی اس برای سیستم های بانکی

یو پی اس برای سیستم های بانکی

یو پی اس برای سیستم بانکی

مناسبترین یو پی اس برای سیستم های بانکی

برق اضطراری سیستم های بانکی

با توجه به گستردگی بانکها و اهمیت امور بانکی، استفاده از دستگاههای کامپیوتر و تجهیزات جانبی مربوط به آن به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

همچنین با توجه به حرکت دنیای امروزی به سمت مجازی شدن این سیستم ها نیاز به تامین سیستم برق اضطراری و پایدار می باشد تا همیشه برق سیستم را تامین کنند.

استفاده از دستگاه یو پی اس یا سیستم تامین برق بدون وقفه در دستگاههای سیستم های بانکی به عنوان عضو جدایی ناپذیر ، ضروری می باشد.

شرکت تکا انرژی باتوجه به اهمیت سیستم های بانکی مناسبترین پیشنهاد میدهند.

جهت مشاوره و خرید در زمینه سیستم تامین برق بدون وقفه (ups) با واحد فروش شرکت تکاانرژی تماس حاصل نمایید.

۰۲۱-۸۶۰ ۲۳ ۲۸۷|۰۲۱-۸۶۰ ۲۳ ۲۵۳

یو پی اس,باتری یو پی اس,باتری یو پی اس, تعمیر یو پی اس,تعمیر باتری یو پی اس,یو پی اس آنلاین,یو پی اس آفلاین,آنلاین,آفلاین,لاین اینتراکتیو,فیام صنعت,شرکت فیام صنعت,برق اضطراری,یو پی اس آمریکایی,یو پی اس ایتالیایی, یو پی اس تایوانی,یو پی اس آلمانی, باتری یو پی اس چینی, باتری یو پی اس ویتنامی,باتری یو پی اس تایوانی, اگزیم پاور,یو پی اس اگزیم پاور, باتری یو پی اس ایتالیایی,باتری یو پی اس فیام, فاراتل,شرکت فاراتل, شرکت یو پی اس فاراتل, فاران, شرکت فاران, ویراانرژی,شرکت ویراانرژی,یو پی اس خودپرداز,یو پی اس برای خودپرداز,یو پی اسatm,یو پی اس کامپیوتر,یو پی اس و تجهیزات جانبی,اس ان ام پی یو پی اس, باتری لانگ,باتری لانگ ویتنام,باتری ویتنامی,باتری کره ای,باتری خوب

سخت افزارهای مدیریت یو پی اس

سخت افزارهای مدیریت یو پی اس

جهت مدیریت یو پی اس ها از فاصله دور از چه سخت افزاری استفاده میشود؟

در برخی موارد به دلیل فاصله زیاد یو پی اس و کامپیوتر و یا عدم امکان نصب نرم افزار میتوان از طریق شبکه نسبت به کنرل و مانتیتورینگ یوپی اس ها اقدام کرد.

سخت افزارهای مدیریت یو پی اس

در شرایط استفاده از شبکه نیازی به استفاده از کابل های متداول سریال و USB وجود ندارد.

برا ی اتصال UPS به شبکه از دو نوع مبدل Serial To Ethernet و SNMP Adapter استفاده میشود. با بهره گیری از این مبدل ها میتوان یو پی اس ها را بصورت شبکه از راه دور کنترل کرد.

Serial To EthernetSNMP Adapter

یو پی اس,باتری یو پی اس,باتری یو پی اس, تعمیر یو پی اس,تعمیر باتری یو پی اس,یو پی اس آنلاین,یو پی اس آفلاین,آنلاین,آفلاین,لاین اینتراکتیو,فیام صنعت,شرکت فیام صنعت,برق اضطراری,یو پی اس آمریکایی,یو پی اس ایتالیایی, یو پی اس تایوانی,یو پی اس آلمانی, باتری یو پی اس چینی, باتری یو پی اس ویتنامی,باتری یو پی اس تایوانی, اگزیم پاور,یو پی اس اگزیم پاور, باتری یو پی اس ایتالیایی,باتری یو پی اس فیام, فاراتل,شرکت فاراتل, شرکت یو پی اس فاراتل, فاران, شرکت فاران, ویراانرژی,شرکت ویراانرژی,یو پی اس خودپرداز,یو پی اس برای خودپرداز,یو پی اسatm,یو پی اس کامپیوتر,یو پی اس و تجهیزات جانبی,اس ان ام پی یو پی اس, باتری لانگ,باتری لانگ ویتنام,باتری ویتنامی,باتری کره ای,باتری خوب