021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

استابلایزر EPE آلمان و استار پلاس تایوان

استابلایزر های EPE آلمان  و استابلایزر استار پلاس تایوان در توانهای ۱۰۰۰VA تا ۳۰۰KVA میباشند که بصورت تاور و ایستاده بوده و قابلیت تنظیم ولتاژ AC برق ورودی و تثبیت آن را داشته که با کیفیت عالی و عملکرد آسان برای کاربردهای تجاری و صنعتی استفاده میشوند. نصب ساده و آسان, عملکرد آسان, کیفیت خوب , تنطیم و تثبیت ولتاژ ورودی از ویژگیهای این دستگاهها میباشند.

استابلایزر star plusاستابلایزر استارپلاس صنعتی

جرئیات استابلایزرهای تکا انرژی:

  • تکنولوژی سرو موتوری
  • استفاده بصورت تکفاز و سه فاز
  • محافظت در مقابل ولتاژهای بالا و جریانهای بالا
  • دامنه وسیع ولتاژ ورودی
  • مجهز به فیلتر برای حفاطت از مصره کننده ها در مقابل نویز و نوسانات برق شهر
  • سیم پیچ واریاک از جنس مس
  • حساسیت بالا به تغییر ولتاژ ورودی
  • کاربری آسان

عملکرد استابلایزر

استابلایزر بطور اتوماتیک ولتاژ خروجی ثابتی را در وسایل الکترونیکی حفظ میکند و باعث حفظ جریان در مدار وسایل الکتریکی میشود. و سیستم تنظیم و تثبیت کننده ولتاژ است که در صورت افت، نوسان و یا هر گونه تداخل در شبکه  آن را به سرعت تشخیص داده و بصورت اتوماتیک رفع می نماید.
استابلایزرها به دو صورت تکفاز و دو فاز می باشند. شرکت تکا انرژی استابلایز EPE  آلمان و استابلایزر STAR PLUS تایوان را کار میکند.
استابلایزر جهت جلوگیری از نوسان و پرش های ناگهانی برق شهری ۲۲۰ ولت و برق سه فاز برای محافظت از کلیه ی لوازم برقی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.

استابلایزر یا همان  تثبیت کننده ولتاژ به دو دسته تقسیم می گردد

دسته اول استابلایزرهای رله ای(استابلایزرهای پله ای) بوده که طریقه ی کارکرد این نوع استابلایزرها تنظیم ولتاژ با دقت ۱۰V می باشد. که با سری AVR شروع می گردد و شامل آمپرهای ۲ الی ۳۲ آمپر خانگی و در مدلهای صنعتی از ۹ تا ۲۰ آمپر می باشد.
دسته دوم استابلایزرهای SERVOE این نوع استابلایزرها با داشتن سیستم حلقوی و برد میکروپروسسوری بوده و تنظیم ولتاژ با دقت ۱V می باشد که با سری STB-11 در مدل های تک فاز و مدل های سه فاز با سری STB-33 ارائه می گردد. این نوع استابلایزرها در رنج وسیع از ۶A تا ۸۰A در مدلهای تک فاز و سه فاز از ۹A تا ۶۰۰A ارائه می گردد.

استابلایزر آلمانی

از دستگاه تثبیت کننده ولتاژ در قسمت های حساس و گران قیمت دستگاه همچون موتور ، کمپرسور، لباسشوئی، کولر گازی، دستگاههایCNC، دستگاههایPLC ، دستگاههای چاپ و برش، دستگاههای پزشکی، دستگاههای بافندگی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد .

مشخصات فنی استابلایزر های EPE  آلمان و STAR PLUS تایوان

قابلیت کنترل میکروپروسسوری هر فاز به صورت مجزا به وسیله سه سروو موتور
خروجی کاملا خطی
در تمامی مدل های موجود از سیم پیچ داخلی تماما مس استفاده شده که باعث راندمان ۱۰۰% واقعی میشود.
دارای حفاظت های ایمنی Over Voltage , Under Voltage , Phase failure و کلیه حفاظت های جانبی
فرکانس ۵۰ تا ۶۰هرنز
دمای کارکد از ۲۰ – تا ۶۰ + درجه سانتیگراد
دارای چرخ جهت جا به جای بسیار آسان
نشان دهنده ولتاژ ورودی و خروجی بین هر فاز ، فاز و نول و جریان مصرفی هر فاز به صورت مجزا
شکل موج کاملآ سینوسی در ولتاژ خروجی

دارای سیستم قطع جریان دستگاه در صورت ولتاژ زیاد از حد

همچنین در تمامی موارد قیمت این نوع استابلایزرها نسبت به قیمت وسایلی که توسط این دستگاه محافظت میشوند خیلی کمتر است که باعث صرفه جویی در هزینه میشود.
این دستگاه ها با  برند EPE و STAR PLUS دارای دو سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش و در دو مدل استابلایزر تک فاز و استابلایزر سه فاز موجود می باشند .