021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

شرکت پیشرو صنعت تک آرا انرژی(تکاانرژی)

تکا انرژی : بعد از اختراع برق توسط ادیسون و گسترش آن و نیاز روزافزون بیشتر به برق و خدمات ویژه ی صنعت برق به انسان ها در سراسر جهان و وارد شدن صنعت برق به عرصه ی تولید علاوه بر روشنایی تغییر و تحول در سراسر جهان در زندگی بشر ایجاد کرد و خدمات ویژه ای در دسترس انسانها قرار داد ومیتوان گفت بسیاری از مشکلات جامعه بشری را حل کرد.

شرکت پیشرو صنعت تک آرا انرژی(تکاانرژی)

 شرکت یو پی اس تکاانرژی

بعد از پیشرفت علم در صنایع وابسته به صنعت برق و دستگاه های حساس متصل به برق مشکلاتی به شرح زیر در برق شهر و برق صنعتی مشاهده شد که عبارتند از :
۱ . قطع برق                   ۲ . افت ولتاژ            ۳ . جهش ولتاژ              ۴٫ کاهش ولتاژ
۵ . نویز                        ۶ . شوک ولتاژ بالا      ۷ . تغییر فرکانس           ۸ . تغییر گذرا
۹ . اعوجاج موج
در این راستا محققین در پی به رفع مشکلات برق شهر به راه حلهایی دست میابند که یک نمونه از این راه حلها میتوان به ساخت دستگاه های یو پی اس اشاره کرد.

  1. مخفف همان  unintrubtible power supply همان منبع تغذیه بدون وقفه میباشد که پاسخگوی
    ۹ مشکل برق شهر میباشد و آنهارا برطرف میسازد و برق صاف و مورد اعتماد با ضریب اطمینان بالا در خروجی برای مصارف حساس ما مهیا میسازد .
    وجود انواع یو پی اس های موجود در سراسر جهان از نظر تکنولوژی ساخت شرکت تکا انرژی با بکارگیری افراد متخصص و مهندسین مجرب در این زمینه تلاش را بر این اساس بنا نهاده علاوه بر رفع مشکلات برق شهر برای مصرف کننده ها با کیفیت ترین و بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه های یو پی اس را به بازار عرضه نماید و حامی صنعت برق صاف مورداعتماد و ضریب اطمینان بالا و مشتریان در این زمینه همواره پیشرو در این امر قدم بردارد که بر این اساس نام پیشرو صنعت تک آرا انرژی (تکا انرژی) توسط سهامداران و بنیانگذاران به ثبت رسیده است .
    شرکت تکا انرژی در حال حاضر در زمینه یو پی اس و باتری یو پی اس و استابلایزر و دی سی شارژر و پنل خورشیدی در سه مورد فروش یو پی اس و خدمات پس از فروش و تعمیر و سرویس و نگهداری فعالیت میکند .

یو پی اس های ارائه شده توسط شرکت تکا انرژی :

  • UPS APC آمریکا   : یو پی اس امریکایی

  • UPS EPE  آلمان   : یو پی اس آلمانی

  • APC STAR+ تایوان   : یو پی اس تایوانی

باتری یو پی اس های ارائه شده توسط شرکت تکا انرژی :

  • KSTAR BATTERY چین

  • NARADA BATTERY چین

  • LONG BATTERYویتنام

و در زمینه های استابلایزر و پنل خورشیدی با مارکهای :

  • استابلایزر epe آلمان

  • استابلایزر star plus تایون