021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

قرار داد سرویس نگهداری

قرار داد سرویس و نگهداری : یکی از مهمترین راههای حفاظت از سرمایه گذاری مشتریان گنجاندن یک قرار داد سرویس با خرید یو پی اس می باشد. تعمیرات پیشگیرانه منظم می تواند به تشخیص تعداد زیاد مشکلات پیش از جدی شدن آنها و ایجاد هزینه های اضافی منجر شود.

قرار داد سرویس و نگهداری یو پی اس

در واقع تحقیقات نشان می دهند که تعمیرات پیش گیرانه منظم از تجهیزات برای حصول حداکثر کارایی حیاطی است. مطالعات نشان می دهند که تعمیرات پیشگیرانه متعارف می توانند موجب کاهش موثر زوال یو پی اس باشد مطالعات انجام شده توسط acp در سال ۲۰۰۷ در باره علل ریشه ای کاهش بار روشن می کند که مشتری هایی که از مزیت تعمیرات پیشگیرانه استفاده نمیکنند دو برابر مشتریانی که از مزیت تعمییرات پیش گیرانه استفاده می کنند دچار خرابی یوپی اس می شوند. یو پی اس ها ادوات پیچیده ای هستند که چندین کار تنظیم توان بحرانی و عملکرد تامیین پشتیبانی را انجام داده و در معرض خرابی هستند بدون تعمیرات مناسب تمامی یو پی اس ها بالاخره زودتر از عمرمفیدشان دچار نقص خواهند شد یک قرار داد برنامه منظم و مناسب تعمیرلتی توسط پرسنل مجرب و مجهز میتواند خطر خرابی را به حداقل برساند.

قرار داد سرویس و نگهداری

انواع خدمات در قرار داد سرویس و نگهداری یو پی اس

انواع مختلی از روشهای ارائه خدمات یو پی اس وجود دارند که هر کدام برای تامین نیازهای مختلف شما مشتریان محترم طراحی شده اند که شامل موارد زیر می باشند.

انبار تعویض و تعمیر تکا یو پی اس

مشتری با ارائه دهنده سرویس تماس می گیرد و یوپی اس را برای تعمیر به تعمیرگاه ارسال می کند. ارائه دهنده سرویس دستگاه را تعمیر نموده یا تعویض می کند.

انبار تخصصی تعویض تکایو پی اس

مشتری با رائه دهنده سرویس تماس می گیرد و شرکت یک یو پی اس تعمیر شده به مشتر یارسال می کند و یو پی اس اصلی به یک سرویس کار ارجاع داده می شود.

تعمیر یوپی اس درمحل

مشترب با ارائه دهنده سرویس تماس می گیرد و یک تکنسین تعمیر درمحل تعمیرات الکتریکی یا مشکلات مربوط به باتری را در محل انجام می دهد.