021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

باطری و محاسبه Back up Time (زمان برقی دهی )

باطری و محاسبه Back up Time (زمان برقی دهی )

زمان برق دهی باتری یو پی اس : اگر یک ساعت بخواهیم باتری یو پی اس  کار کند و مثلا جریان مصرفی بار باشد، این جریان را روی محور عمودی و زمان را روی محور افقی پیدا نموده و سپس محل تقاطع این دو خط را بدست می آوریم . بر حسب این که نقطه بدست آمده به کدام منحنی نزدیک تر است آن عدد انتخاب میشود .

نمودار محاسبه زمان برق دهی باتری یو پی اس

زمان برق دهی باتری یو پی اس

برای محاسبه بک آپ تایم یا محاسبه زمان برق دهی باتری ups از نمودار فوق استفاده میکنیم. همچنین برای آگاهی دقیق از مدت زمان برق دهی متناسب با توان مصرف کننده های مربوطه، با واحد فروش و مشاوره شرکت تکا انرژی تماس بگیرید.واحد فروش تکا انرژی

چند نکته :

۱- در یو پی اس بخشی به نام Monitoring ولتاژ ورودی و خروجی وجود دارد . در نوع OnLine اگر ولتاژ ورودی تا ۲۸۸V  و در نوع Interactive تا ۲۶۸v افزایش یابد باتری ها در مدار قرار نگرفته و ورودی در خروجی ظاهر میشود .

۲- ایزولاسیون گالوانیک ( Galvanic Isulation ) یکی از انواع ایزولاسیون است که برای بحث Safe کابرد دارد و اغلب در UPS هایی که در پزشکی کاربرد دارند ، بکار می رود.

۳- چاه ارت رعد و برق و چاه ارت الکتریکال باید جدا باشند و حداقل در فاصله بیست و پنج متری از هم واقع شوند . عمق این چاهها متفاوت و متناسب با موارد استفاده آنها می باشد.

۴- در تغذیه ۴۸V 48 راندمان نسبت به تغذیه ۳۶V بالاتر است .

 نحوه ی محاسبه بک آپ تایم باتری ups, فرمول محاسبه باطری یو پی اس, راندمان باطری ups, یو پی اس پزشکی, چاه ارت ups,