021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

خرید و فروش اینترنتی یو پی اس

فروش اینترنتی یو پی اس:در دنیای امروزی که همه مردم به دنیای مجازی رو آورده اند و دنیای مجازی یکی از جدایی ناپذیر ترین مشغله های انسان در این عصر می باشد.

پس فروشندگان یو پی اس به فروش اینترنتی اهمیت خاصی قائل می شوند و ازینرو شرکت تکاانرژی هم از جمله شرکتهایی هست که در زمینه فروش اینترنتی یو پی اس از شرکتهای پیشگام می باشد.در این راستا شرکت تکاانرژی از لحظه مراجعه مشتری به اینترنت تا خرید و نصب و راه اندازی یو پی اس در محل مشتری تمهیداتی اندیشیده است تا مشتری از خرید خود رضایت خاطر باشد.

تمهیداتی که شرکت تکاانرژی برای اینترنتی بودن خرید و فروش خود بکار بسته عبارتند از سایت اینترنتی،تلگرام و اینستاگرام و آی گپ و… و ایجاد زمینه برای تبلیغات بیشتر برای دسترسی  بیشتر مشتری.و سپس گذاشتن مشخصات و کاتالوگ محصولات و همچنین توضیحات کارشناسان فروش و راهنمایی آنها.و به هنگام خرید یو پی اس کارشناسان فنی محل یو پی اس را چک و در صورت نیاز بازدید حضوری می کندد و محل نصب یو پی اس را مهیا می کنند.

همچنین برای ارسال و حمل و نقل یو پی اس هم برنامه هایی دارند که خریدار یو پی اس راحتتر بتواند یو پی اس را تحویل و استفاده کند.پس نهایتا ما کارهایی را انجام داده ایم که خریدار یو پی اس به راحتی و با آسودگی خیال بتواند از یو پی اس خریداری شده استفاده کرده و از خرید خود رضایت کامل را داشته باشد و همچنین بتواند شرکت ما را به عنوان یک شرکت موفق و رضایت مند به خریداران دیگر هم معرفی کند.

شرکت تکا انرژی یکی از شرکتهای فعال در زمینه فروش اینترنتی یو پی اس و همچنین خدمات پس ازفروش یو پی اس میباشد که برای  خیلی از مشتریان رضایت بخش میباشد.

یو پی اس و باتری یو پی اس و استابلایزر و اینورتر محصولات ارائه شده توسط شرکت تکا انرژی می باشد.