021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

لیست قیمت باتری یو پی اس و نحوه قیمت گذاری باتری ups و نوسانات قیمت باطری یو پی اس

باطری یو پی اس apc

اکثر مشتریان باتری یو پی اس در مقالات یا بصورت تلفنی و حضوری خواهان لیست قیمت باتری یو پی اس از اکثر شرکت ها و شرکت تکاانرژی هستند.

پاسخ شرکت تکا انرژی در پافشاری مشتریان در مورد اخذ لیست قیمت باطری ups به این صورت می باشد.

پافشاری در ارائه لیست قیمت باتری یو پی اس

به هیچ وجه لیست قیمت باتری یو پی اس به مشتری داده نمی شود به این خاطر که در ساخت باطری یوپی اس از سرب استفاده شده است و قیمت سرب جهانی بوده و هر لحظه در نوسان می باشد.

لیست قیمت باتری یو پی اس

نوسانات سرب هم به دلیل کاهش و افزایش جهانی بوده و هم در داخل کشورمان به علت نوسانات قیمت دلار می باشد.

لیست قیمت باتری یو پی اس

به عنوان تجربه در بسیاری از موارد بهینه مشاهده شده که مشتری لیست قیمت را از شرکت دریافت کرده و دو روز بعد به دلایل اشاره شده قیمت باتری افزایش پیدا کرده و در تماس دو روز بعدی قیمت جدید به مشتری ارائه شده و مشتری به این امر شدیدا معترض بوده و به این دلیل سوء تفاهمی بین شرکت و مشتری ایجاد شده است که ین امر ناخوش آیندی برای هر دو طرف محسوب می شود.

پیش فاکتور باتری یو پی اس

در پیش فاکتورهایی که از طرف شرکت برای مشتری صادر می شود اعتبار پیش فاکتور به مدت ۵ الی ۱۰ روز کاری می باشد در این مورد اگر افزایش قیمتی هم در ۵ الی ۱۰ روز اتفاق افتاد شرکت معتمد به قیمت درج شده در پیش فاکتور می باشد شرکت موظف است به تعهدات خود
عمل نماید.

لیست قیمت باتری یو پی اس

افزایش قیمت باتری به عواملی از جمله کمبودی باتری در بازار و تقاضای بیش از حد بازار نیز می باشد. بعنوان مثال برندی در بازار شناخته شده (مثلا باتری Long) و درخواست باتری Long بیش از حد شده و این موجودی این باتری در بازار رو به کاهش یا اصلا صفر شده و این نیز عامل برای افزایش قیمت باتری Long محسوب می شود.

به دلیل گفته شده از مشتریان تقاضا می شود در اخذ قیمت باتری یو پی اس پافشاری ننمایند

چگونگی ارائه لیست قیمت باتری یو پی اس توسط شرکتها

قیمت باتری ها توسط شرکت تکا انرژی موردی و روزانه به مشتریان ارائه می شود و اگر لیست قیمت باتری درمواردی به مشتریان ارائه شود در همان روز قابل اعتبار بوده و در روزهای آتی فاقد اعتبار می باشد.

در این میان این نکته حائز اهمیت است که نوسان قیمت باتری یوپی اس چند در صد می باشد؟

در پاسخ این سوال می توان گفت که بصورت درصدی و در مقطع زمانی خاصی نمی توان گفت که قیمت باتری ups چقدر افزایش می یابد و غیر قابل پیش بینی می باشد..

نتیجتا در صورت لزوم باتری یو پی اس یا قیمت باتری یو پی اس ، مشتریان می توانند از شرکت قیمت نهایی را دریافت نمایند.