021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

یو پی اس برای دوربین مداربسته

یو پی س دوربین مداربسته

یو پی اس برای دوربین مداربسته : دوربین های مداربسته بکار بده در مجموعه ها به عنوان سیستم های برق اضطراری شناخته شده و برای جلوگیری از سرعت و کنترل مجموعه استفاده میشود.

یو پی اس برای دوربین مدار بسته

ضرورت وجود یو پی اس برای دوربین مداربسته امری جدا ناپذیر و مکمل دوربین های مداربسته می باشد. و به نوعی بدون وجود UPS وجود دوربین های مداربسته مفهوم کاملی پیدا نمیکند.

مانند تما تجهیزات متصل به ups در این زمینه نیز ما نیاز داریم از توان مصرفی دوربین ها و تجهیزات متصل آگاهی داشته باشیم و مدت زمان قطعی برق مجموعه یا منطقه ار مشخص نماییم تا بتوانیم ups مناسب با مدت زمان بک آپ تایم (بک آپ دهی) مناسب خریداری نماییم.

تجهیزاتی که نیاز است تا یک سیستم دوربین مداربسته کامل شود عبارت اند از:

  • دوربین
  • DVR دی وی آر
  • مانیتور
  • اتصالات

محاسبه مناسبترین توان یو پی اس برای دوربین مدار بسته

در محاسبه مناسبترین توان یو پی اس برای دوربین مدار بسته تعداد دوربین ها و تعداد دی وی آر ها  و چندگانه بودن DVR و توان مانتیتور برای ما ضروری است.

توان دوربین ها نهایتاً ۱۵W و دی وی ار نهایتاً ۵۰W و مانیتور ۱۰۰W می باشد که در محاسبه توان در یک مثال ساده نحوه ی محاسبه توان را آشکار می نماییم.

مثال: مجموعه ای داری ۵ دوربین و یک عدد DVR و یک مانیتور می باشد.

محاسبه توان کلی بصورت زیر می باشد:

مانیتور ۱۰۰W + دی وی آر ۵۰W + دوربین ۵ * ۱۵W = توان کلی ۲۲۵W

مشاهده می شود توان کلی این سیستم دوربین مداربسته ۲۲۵W می باشد. که:

پیشنهاد یو پی اس برای دوربین مداربسته ذکر شده

یو پی اس پیشنهادی برای این سیستم بر حسب توان ۵۰۰VA می باشد البته که این یوپی اس با یک عدد باتری یو پی اس داخلی ۷٫۲A قادر است این مجموعه را طبق فرمول محاسبه مدت زمان بک آپ تایم نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه برق این سیستم را تامین نماید.

بر حسب این مثال اگر مدت زمان بک آپ تایم ما بیشتر از ۴۰ دقیقه باشد ما نیاز داریم باتری یو پی اس با آمپراز بالا بصورت eXTERNAL به UPS متصل نماییم.

اگر تعداد دوربین ها و دی وی آر یا تجهیزات متصله بیشتتر شود و توان یو پی اس ما نیز افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است که میتوان UPS های LINE INTER ACTIVE نیز به این سیستم ها ارائه نمود و در صورت نیاز به مشاوره بیشتر هنگام تماس با شرکت تکا انرژی کارشناسان این شرکت اطالاعات دقیق را در احتیار مشتریان قرار می دهند.


ups دوربین مدار بسته, برق اضطراری دوربین مداربسته, تجهیزات دوربین مداربسته, قیمت یو پی اس برای دوربین مدار بسته, یو پی اس مناسب دوربین, ups مناسب دوربین, محاسبه توان ups برای دوربین, فروش یو پی اس دوربین مدار بسته