021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

یو پی اس آنلاین چیست ؟

یو پی اس آنلاین چیست ؟

یو پی اس آنلاین چیست ؟ : شارژر بطور مداوم ولتاژ dc را از برق برای شارژر تهیه مینماید این برق DC دارای رنجی مناسب باید برای شارژ باتریها برای تهیه برق مناسب باشد.
اینورترها نیز داری رنجی ورتبه ای هستند چون باید برق مناسب برای بارها در زمان کارکرد عادی و در زمان قطعی برق BACK UP TIME تهیه نمایند.

مزیت یو پی اس های آنلاین

اصلی ترین مزیت یو پی اس های آنلاین این است که هیچ وقفه ای در زمان انتقال از حالت نرمال به حالت استفاده از باتری وجود ندارد.
سوئیچ های استاتیکی در حالتی که اشکال در منبع یا در حالت اضافه بار باشند عمل میکنند. کلید های استاتیکی با توجه به نیاز انتخاب می شوند.

انها دارای سه مدل در این توپولوژی می باشند :

  • مدل نرمال : Normal mode
  • مدل حالت ذخیره انرژی (ذخیره در باتری)
  • مدل بای پس Baypass mode

عملکرد حالت نرمال در یو پی اس آنلاین

در حالت نرمال برق بارهای موجود از طریق برق شهر توسط اینورتر تامین میشود و برق باتریها که همان ولتاژ dc می باشد از طریق رکتیفایر (شارژر) تامین میشود و در مدل یو پی اس آنلاین دابل کانورژن رکتیفایر و اینورتر در عمل تبدیل ولتاژ از dc به AC و AC به DC را انجام می دهد.
بنابرین حساسیت قسمت اینورتر در این نوع یو پی اس ها آشکار میشود و اینورتر گران قیمت ترین بخش از یو پی اس آنلاینن محسوب میشود و حساسترین نیز می توان گفت.
در حالت نرمال که تایید میکنیم یو پی اس به حالت عادی کار میکند . در یو پی اس های تکفاز برق ورودی این UPS ها (برق شهری ۲۲۰ ولت) می باشد و خروجی این نوع یو پی اس ها نیز ۲۲۰ ولت ac صاف و پاک و بدون نویز و نوسان می باشند در ضمن بار مصرفی مناسبی برای این نوع یو پی اس ها در نظر گرفته میشود.