021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

بهترین برند پیشنهادی شرکت تکا انرژی برای باتری یو پی اس و یو پی اس

برند تکا انرژی برای باتری یو پی اس : شرکت تکا انرژی بعد از چنیدین سال فعالیت در زمینه دستگاههای برق اضطراری از جمله یو پی اس و باتری یو پی اس و با در خدمت داشتن متخصصین در این زمینه توانسته یوپی اس ها و باتری ups هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب و زول عمر بالا بطوری که به راحتی بتوانند با همنوعان خود در بازار به راحتی فعالیت نمایند.

یو پی اس های پیشنهادی در شرکت تکا انرژی

از جمله یو پی اس های پیشنهادی در شرکت تکا انرژی عبارت اند از apc آمریکایی و epe آلمانی و استارپلاس تایوانی که بطور مستقیم توسط شرکت تکا انرژی عرضه میگردد.

اما علاوه بر برندهای یوپی اس مناسب دیگری وجود دارند که یو پی اس بوری – ups ریلو – ups Aros – ups Matergard – ups Artronic – ups Makelson – ups Alja و دیگر برندهای خوب یو پی اس در بازار وجود دارند که به آن یوپی اس هایی که اشاره شد ups های قابل توجهی هستند که توسط شرکت تکا انرژی پیشنهاد میشود.

باتری یو پی اس های پیشنهادی در شرکت تکا انرژی

در زمینه باتری یو پی اس هم باتری های long – باتری سی جی بی – باتری  نایس – باتری فیام – باتری نیومکس – باتری هیاکو – باتری ریتار – باتری zedx که بطور مستقیم توسط شرکت تکا انرژی عرضه میشود.برند تکا انرژی برای باتری یو پی اس

اما باتری یو پی اس های دیگری با برندهای باتری راکت – باتری GLOB -باتری OPTIMA – باتری PANASONIC – باتری ABC – باتری CSB وجود دارند که باتری های خوبی از لحاظ قیمت و طول عمر هستند.

یو پی اس ها و باطری یو پی اس هایی که به آنها اشاره شد چندین سال هست که در بازار جواب پس داده اند و توانسه اند خود را اثبات کنند.

این برندهای یو پی اس به دلایلی بهترین نوع UPS هستند که می توان به نامین قطعات و قابلیت تعمیرات این نوع UPS ها اشاره کرد.

در بحت باتری یو پی اس های اشاره شده هم میتوان به قیمت مناسب و طول عمر بالای باتری ها اشاره کرد.