021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

یو پی اس دیتاسنتر برای مراکز داده

یو پی اس دیتاسنتر برای مراکز داده

یو پی اس دیتاسنتر : دیتا سنترهای موجود داری دارای طبقه بندی هایی هستند که به بازار ارائه شده اند. یک سیستم یو پی اس جز جدایی ناپذیر و غیر قابل انکار و قلب تپنده یک سیست دیتا سنتر می باشد.

یعنی بدون تامین سیستم برق اضطراری یک سیستم دیتا سنتر غیر قابل اعتماد و غیر قابل قبول می باشد.یو پی اس دیتاسنتر

یو پی اس دیتاسنتر مناسب

همه ی ما می دانیم که علاوه بر گران قیمت بودن سرورها ، اطلاعاتی در سرورها دخیره شده یا تبادل اطلاعاتی در سرورها ی انجام میشود که بسیار حیاتی می باشد و این اطلاعات باید در مقابل مشکلات برق شهری حفاظت شوند.

دیتاسنترها خیلی حساس به نویز و نوسان و قطعی برق می باشند و در مقابل رعد و برق و حوادث ناشی از قطعی برق بسیار آسیب پذیر می باشند.

سرورها اکثراً داخل رک قرار میگیرند و یو پی اس مناسبی که برای دیتاسنترها پاسخگو باشد یو پی اس های Rack mond رک مانت می باشند.

سرورها دارای توتنهای مختلفی هستند که بر اساس تک پاوره و دو پاوهر بودن و نوع سرور مشخص می شوند.

UPS دیتاسنتر

مراکز داده و یو پی اس دیتاسنتر مجهز به سیستم مانیتورینگ

سرورها در مراکز داده  باید در دمای مناسب محیطی کار کنند چرا که درمای بیش از حد نتنها برای سرور بلکه برای یوپی اس نیز مضر می باشد.

اگر مجموعه ای مئنظر داشته باشد که تعداد سرورها را افزایش دهد ضرورتا باید یا از اول ups با توان بالا خریداری نماید یا اینکه ups ماژولار برای دیتاسنتر تهیه نماید تا در آینده قابل ارتقا باشد.

مهندسین واحد IT که شناخت کاملی از دیتاسنترها و یوپی اس ها دارند تاکید دارند که UPS ها مجهز بخ سیستم مانتیتورینگ باشند یا بوسیله کارت SNMP مانیتورینگ شوند.

مانتیتورینگ بودن یو پی اس برای سرورها بخاطر ضرورت کار سرورها می باشد.

UPS های متصل به سرورها باید سالی ۴ بار یا ۶ بار سرویس و نگهداری شوند. جون هزینه های هنگفتی در زمان قطعی برق به مجموعه اعمال میشود.

لارم به ذکر است که UPS های استفاده شده برای سرورها ضرورتاً ب باشند تا نوسان و نویز به صفر رسیده و آسیبی به قسنت پاور سرور یا مدارات سرور نرسد.

باتری یو پی اس مناسب جهت تامین برق بدون وقفه مراکز داده و سایر مراکز حساس مانند سیستم های بانکی و امنیتی تعمیر یو پی اس دیتاسنتر, قیمت یو پی اس دیتا سنتر, فروش یو پی اس دیتاسنتر, برق اضطراری دیتاسنتر, برق اضطراری مراکز داده