021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

شوک ولتاژ در برق شهر و نقش یو پی اس

شوک ولتاژ در برق شهر و نقش یو پی اس

شوک ولتاژ در برق شهر و نقش یو پی اس : شوک ولتاژ بالا در مواردی از قبیل صاعقه اتفاق می افتد که در این حالت ولتاژ تا ۶۰۰۰ ولت بالا می رود که این ولتاژ خیلی بالا باعث سوختن سخت افزار دستگاهها و حتی سیم کشی مجموعه بدون یو پی اس می گردد و باعث ازبین رفتن اطلاعات سرور ها می شود.مجموعه هایی که از دستگاه ups در مجموعه خود استفاده می نمایند در این حالت زمانی که ولتاژ ایجاد شده توسط صاعقه (۶۰۰v) به مدار می رسد در موقعی که به دستگاه یو پی اس می رسد در این حالت ups نقش خود را ایفا می نمایند.

شوک ولتاژ در برق شهر و نقش ups در این مواقع

از آنجایی که ups قبل از دستگاه های حساس نصب می شود ونقش یو پی اس در این حالت بسیار بسیار برای دستگاهها حیاتی می باشد.

شوک ولتاژ در برق شهر و نقش یو پی اس

لازم به ذکر است یو پی اس برای تجهیزاتی که استفاده می شود حتما آن تجهیزات با ارزشتر از خود یوپی اس می باشند بر این اساس ups ها طوری در مقابل صاعقه طراحی شده اند که خود یو پی اس آسیب دیده و لی مجموعه آسیبی نمی بیند که این نکته حائز اهمیت میباشد.با این وجود نتیجه می گیریم وجود ups در مجموعه های حساس امری ضروری و حتمی می باشد.

با نظر سنجی از کلیه مشتریان و با راهنمایی آنها ما هم به این نتیجه رسیدیم که برق اضطراری نباید تنها به عنوان منبع تغذیه شناخته شود بلکه ضروری تر و مهم تر از آن به عنوان محافظ دستگاههای گران قیمت به شمار می آید.

قیمت دستگاههای برق بدون وقفه, منبع تغذیه بدون وقفه, تاثیر یو پی اس در جلوگیری از شوک ولتاژ, نقش ups, قیمت دستگاه یو پی اس