021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

بالانس سر خود در باتری یو پی اس

بالانس سر خود در باتری یو پی اس

بالانس سر خود در باتری یو پی اس پیری نامتعادل کمتر از یک مشکل با زنجیره های موازی که تمایل به حفظ تعادل خود از اتصال موازی دارای تمام سلول ها را در همان ولتاژ و در همان زمان اجازه می دهد تا شارژ به حرکت در بین سلول های یا نه ولتاژ خارجی اعمال می شود است. وجود دارد با این حال می توانید با این پیکربندی سلول می شود اگر یک اتصال کوتاه در یکی از سلول از بقیه سلول های موازی رخ می دهد را از طریق سلول شکست خورده تشدید مشکل تخلیه.

برهم کنش میان سلول برای جزئیات بیشتر.

مشکلات ناشی از این سلول به سلول تفاوت اغراق آمیز هستند که سلول های موضوع را به شارژ و دشارژ چرخه سریع (microcycles) است که در برنامه HEV هستند.

در حالی که باتری یو پی اس  های لیتیوم تحمل بیشتری از چرخه میکرو آنها کمتر تحمل مشکلات ناشی از سلول به تفاوت سلول هستند.

از آنجا که اسید سرب و سلول های NiMH می توانید یک سطح بیش از حد ولتاژ بدون حفظ آسیب دائمی، درجه حفظ تعادل همراه و یا برابری شارژ می تواند به طور طبیعی با این فن آوری به سادگی با طولانی تر شدن زمان شارژ از سلول به طور کامل شارژ انرژی با استفاده از گاز تا آزادی رخ می دهد مقاومت در برابر سلول های ضعیف تر شارژ کامل خود برسد. این امکان پذیر نیست با سلول های لیتیوم که می تواند بیش از حد ولتاژ تحمل نمی کند. اگر چه مشکل است که با باتری یو پی اس های NiMH اسید سرب و برخی از شیمی سلول های دیگر کاهش می یابد، آن را به طور کامل حذف نمی کند و راه حل ها باید برای برنامه های کاربردی multicell ترین یافت می شود.