021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

انواع استابلایزر

انواع استابلایزر : stablizer یا ترانس محافظ برق به دو دسته تقسیم  می شود :

انواع استابلایزر رله ای

دسته اول استابلایزر های رله ای(استابلایزرهای پله ای) بوده که طریقه ی کارکرد این نوع استابلایزر ها تنظیم ولتاژ با دقت ۱۰V می باشد. که با سری AVR شروع می گردد و شامل آمپرهای ۲ الی ۳۲ آمپر خانگی و در مدلهای صنعتی از ۹ تا ۲۰ آمپر می باشد.

انواع استابلایزر servo سرو

دسته دوم استابلایزر های SERVOE این نوع استابلایزر ها با داشتن سیستم حلقوی و برد میکروپروسسوری بوده و تنظیم ولتاژ با دقت ۱V می باشد که با سری STB-11 در مدل های تک فاز و مدل های سه فاز با سری STB-33 ارائه می گردد. این نوع استابلایزر ها در رنج وسیع از ۶A تا ۸۰A در مدلهای تک فاز و سه فاز از ۹A تا ۶۰۰A ارائه می گردد.

انواع استابلایزر

علت اسفاده از استابلایزر :

تحقیقات انجام شده نشان می دهد عمده ترین عوامل خرابی لوازم برقی، نویزها ، نوسانات و قطع و وصل ناگهانی ، کم و زیاد شدن ولتاژ و مشکلات دیگر برق شهر بوده که آسیب های بوجود آمده توسط عوامل ذکر شده عمدتا ً در قسمت های حساس و گران قیمت دستگاه همچون موتور ، کمپرسور، لباسشوئی، کولر گازی، دستگاههایCNC، دستگاههایPLC ، دستگاههای چاپ و برش، دستگاههای پزشکی، دستگاههای بافندگی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد .

انواع استابلایزر صنعتی امگا

حفاظت از سیستم های برق با استابلایزر

به همین منظور برای حفاظت از لوازم برقی خانگی و اداری بخصوص کولر گازی ، یخچال ، لباسشوئی ، سیستم صوتی و تصویری و کامپیوتر و غیره حتما ً باید از دستگاههای استابلایزر استفاده نمود همچنین لازم به ذکر است ، فروشندگان و تولید کنندگان این گونه لوازم در قبال اشکالات به وجود آمده به دلیل نوسانات برق در دستگاه های فاقد استابلایزر هیچ گونه گارانتی و ضمانتی ارائه نمی نمایند.

قیمت استابلایز, فروش استابلایزر, استابلایزر صنعتی, استابلایزر سرو, قیمت استابلایزر صنعتی, فروش استابلایزر صنعتی, استابلایزر صنعتی امگا, استابلایزر امگا, استابلایزر اگزیم پاور, آستابلایزر شیمات سو, شیمات زو, استابلایزر سهند کیوان, استابلایزر exim power, استابلایزر دلتا