021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

مفهوم تبلیغات برای فروش یو پی اس ۸۶۰۲۳۲۵۳

مفهوم تبلیغات برای فروش یو پی اس ۸۶۰۲۳۲۵۳ مفهوم تبلیغات برای فروش یو پی اس بطور عجیبی با بازاریابی آمیخته است. تبلیغات جزئی از فرآیند بازاریابی یو پی اس و یا خدمات بشمار می رود. به بیان ساده می توان گفت تبلیغات یعنی رساندن یک پیام در مورد یو پی اس و یا خدمات از طریق رسانه های مختلف برای متقاعد کردن مخاطبان بالقوه برای خرید آن یو پی اس و یا خدمات.

فروش یو پی اس

در تبلیغات معمولاً اهداف متفاوتی دنبال می شود که در زیر به بخشی از آنها اشاره می کنیم:

    • آگاهی مشتریان در مورد یو پی اس و یا خدمات جدید
    • آگاه کردن مشتریان از طرز کار و یا قیمت جدید یک یو پی اس
    • ایجاد تصویری روشن و قدرتمند از کسب و کار
    • ترغیب مشتریان به خرید یو پی اس
    • تشویق مشتری برای اتخاذ تصمیم خرید فوری یو پی اس و یا خدمت
    • و

تعمیر یو پی اس

از دیدگاه جایگاه تبلیغات در مقایسه با بازاریابی، می توان تبلیغات را زیر مجموعه بازاریابی و در کنار ابزارهای دیگر آن از جمله روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم دانست. تبلیغات بیشتر بر روان مشتری برای ترجیح دادن یک برند خاص تمرکز دارد و بازاریابی بر کل فرآیند اعم از تبلیغات، فروش، توزیع و … احاطه دارد.

باتری یو پی اس

اکنون به این می پردازیم که یک تبلیغ موثر در حوزه فروش یو پی اس چه ویژگی هایی دارد:

    • خلاق، ابتکاری و به یادماندنی: تصویر و پیام تبلیغ می باید کاملاً خلاقانه و ابتکاری باشد بگونه ای که مخاطب در مورد آن به فکر واداشته شود و هر زمان که یو پی اس شما و یا یو پی اس مشابهی را می بیند به یاد تبلیغ شما بیافتند.
    • عنوان جذاب و متفاوت: عنوان یک تبلیغ می بایست به گونه ای باشد که خواننده وادار به خواندن ادامه آن شود.
    • متن آگهی: متن آگهی را بگونه ای بنویسید که مزیت های یو پی اس و یا خدمات شما را بیان کند. چندی پیش یک آگهی برای یک موسسه تندخوانی دیده شد که متن آن با این سئوال شروع شده بود که “آیا می دانید سرعت مطالعه هر ایرانی ۲۰۰ کلمه در دقیقه است در حالی که میانگین سرعت مطالعه در جهان ۸۰۰ کلمه در دقیقه است؟” هر جمله از متن آگهی باید بگونه ای باشد که خواننده رغبت نشان دهد که مطالب بعدی را نیز بخواند. ویژگی بسیار مهم دیگری که در متن آگهی بهتر است رعایت کنید صداقت در متن است. پیامتان نباید باور پذیر نباشد. هرگز فراموش نکنید که آنچه را در پیامتان به مخاطب ارائه می دهید باید در عمل نیز بتوانید آن را به اثبات برسانید. به عبارت دیگر هرگز وعده ای ندهید که نتوانید عمل کنید مفهوم تبلیغات برای فروش یو پی اس ۸۶۰۲۳۲۵۳

قیمت یو پی اس

    • پیشنهاد فروش غیر مستقیم یو پی اس : در انتهای آگهی حتماً خواننده را با روشی ترغیب به انجام عملی کنید تا در نهایت منجر به فروش یو پی اس شود. البته هرگز سعی نکنید که سریعاً مشتری را وادار به خرید نمایید. بعنوان مثال ما در موسسه تندخوانی در انتهای آگهی خود خواننده را به یک سمینار رایگان دعوت می کردیم و در آن سمینار در مدت ۹۰ دقیقه توضیحات کاملی در مورد خدمات خود ارائه می کردیم. جالب است بدانید ۴۰% از کسانی که در آن سمینار شرکت می کردند در نهایت در کلاسهای تندخوانی ثبت نام می کردند. اگر در انتهای آگهی فقط شماره تلفن را برای ثبت نام در کلاسها می دادیم بی شک تعداد بسیار کمتری در سمینارها شرکت می کردند.