021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

سلول های باتری یو پی اس

استفاده از سلول های کوچک باتری یو پی اس

سلول های باتری یو پی اس استفاده از سلول های کوچک متصل به موازات ارائه همان ولتاژ و ظرفیت و نتایج بزرگتر سلول ها در بسیاری از ارتباطات تر، هزینه های مونتاژ بیشتر و الکترونیک کنترل احتمالا پیچیده تر است. کوچک، استوانه ای، ۲ یا ۳ سلول AmpHour، مانند صنعت استاندارد ۱۸،۶۵۰ مورد استفاده در برنامه های کاربردی لوازم الکترونیکی مصرفی، با این حال در حجم صدها میلیون در هر سال در مراکز تولید بسیار بهتر کنترل بدون دخالت در تجهیزات کاملا خودکار ساخته شده است.

حرکت صعودی این است که هزینه های واحد در نتیجه بسیار کم است و قابلیت اطمینان بسیار بالاتر است. هنگامی که تعداد زیادی از سلول ها در یک بلوک موازی متصل، عملکرد بلوک را به سمت متوسط ​​روند سلول جزء و اثر تعادل خود تمایل دارند تمایل به آن را نگه دارید وجود دارد. بلوک های موازی هنوز هم نیاز به در سری متصل به ارائه ولتاژ باتری بالاتر اما گسترش تحمل بلوک در زنجیره سری کمتر از گسترش تحمل سلول ظرفیت های بزرگ جایگزین خواهد بود، ترک تابع تعادل همراه با کار کمتر انجام دادن.

یو پی اس

ایمنی در مقابل ایمنی، سلول های کم ظرفیت قابل اطمینان تر هستند بسیار کمتر احتمال دارد به شکست و اگر شکست رخ می دهد، انرژی ذخیره شده آزاد شده توسط هر سلول تنها یک صدم انرژی آزاد شده توسط یک سلول ۲۰۰ AmpHour است. این نسخه با انرژی کمتر را بسیار آسان تر برای مهار و احتمال این رویداد تبلیغ از طریق بسته بسیار کاهش می یابد و یا حذف شده است. این شاید مهم ترین مزیت طرح با استفاده از سلول های ظرفیت پایین تر است.