021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

شرح تغییر و تحولات تکنولوژی و طراحی ساخت یو پی اس از اختراع ups تا زمان حال

تکنولوژی و طراحی ساخت یو پی اس

تکنولوژی و طراحی ساخت یو پی اس از اختراع ups تا زمان حال : از زمانی که علم الکترونیک پا به عرصه صنعت گذاشت تغییر و تحول عظیمی در صنایع و اقتصاد و ارتباطات ایجاد کرداز جمله در زمینه مخابرات که منجر به عصر ارتباطات شد.

مرکز خرید یو پی اس تکا انرژی

در این عصر دسترسی به امکانات و ارتباطات و معاملات با سرعت خیلی بالایی انجام میشود. با این با پیشرفت علم الکترونیک در این زمینه ها و تجهیزت پزشکی مشکلی در منبع برق وجود داشت که باید رفع میشد.شرح تغییر و تحولات تکنولوژی و طراحی ساخت یو پی اس از اختراع ups تا زمان حال

بخاطر اینکه ۹ مشکل برق شهر در کارکرد این دستگاهها و تجهیزات اختلال ایجاد میکرد و علی خصوص در زمانی که برق از منبع قطع میشد باید منبع پشتیبانی وجود داشت که برق این تجهیزات را تامین نماید.

طراحی و ساخت دستگاه یو پی اس با امکان رفع مشکلات برق شهری

با توجه به توضیحات بالا و مشکلات ایجاد شده مهندسین علم الکترونیک و برق دنبال طراحی و ساخت دستگاهی بوده اند که این مشکلات را برطرف نماید بعد از چندین سال مطالعه و تلاش به ساخت دستگاه یو پی اس دست یافتند که این مشکلات را برطرف میکرد.

طراحی و ساخت دستگاه یو پی اس با امکان رفع مشکلات برق شهری

دستگاه یو پی اس های آفلاین

اما در اوایل دستگاههای یوپی اس آفلاین طراحی و ساخته شدند که تمام این مشکلات را حل نمیکردند.شرح تغییر و تحولات تکنولوژی و طراحی ساخت یو پی اس از اختراع ups تا زمان حال

اما به عنوان پشتیبان برق مناسبی بودندکه از طریق باتری یو پی اس ها تامین می شد. بعد از یو پی اس های آفلاین یوپی اس لاین اینتراکتیو با کمی تغییرات طراحی و ساخته شدند که این نوع یو پی اس ها نیز نتوانستند تمام مشکلات منبع را برطرف نمایند.

دستگاه یوپی اس های آنلاین و آنلاین دابل کانورژن

به دنبال این یوپی اس ها Ups های آنلاین و آنلاین دابل کانورژن طراحی و ساخته شدند که توانستند تمام مشکلات برق شهر را برطرف نمایند این یوپی اس ها در صنایع مخابراتی و دیتا سنتر و پزشکی و تمام تجهیزاتی که حساس به نویز و نوسان و مشکلات برق می باشند کاربرد دارند.

و در حال حاضر بیشترین نوع مصرف را دارند و میتون عنوان کرد که با توجه به دو تکنولوژی قبلی بیشترین سهم بازار یو پی اس را در کل دنیا یو پی اس های آنلاین بدست آورده اند و باکیفیترین نوع یو پی اس ها می باشند.

یوپی اس های آنلاین و آنلاین دابل کانورژن” src=”https://takaups.com/wp-content/uploads/2018/04/دستگاه-یوپی-اس-های-آنلاین-و-آنلاین-دابل-کانورژن.jpg” alt=”دستگاه یوپی اس های آنلاین و آنلاین دابل کانورژن” width=”650″ height=”281″ data-id=”3695″ />

یو پی اس های آنلاین در تمانی توانها طراحی و ساخته میشوند و برای یوپی اس های تکفاز و سه فاز نیز طراحی شده اند کشورهای سازنده یوپی اس در کل دنیا نسبت به سالهای قبل بخاطر ضرورت این دستگاه بیشتر شده و حتی در کشورمان نیز این یو پی اس ها ساخته میشوند.

مرکز خرید یو پی اس تکا انرژی