021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

نکات خرید یو پی اس

نکات خرید یو پی اس

نکات خرید یو پی اس : خرید از بازار لوازم الکتریکی  یکی از سخت‌ترین عملیات خرید است! این‌جا دنیایی از برندها، مارک‌ها، اصطلاحات تخصصی و فنی، آپشن‌های گیج‌کننده و تقلبات عجیب و غریب وجود دارد. البته در این میان آپشن‌ها و مشخصات فنی و اصطلاحات تخصصی دستاویز خوبی شده است تا بسیاری از فروشندگان یو پی اس با طرح اعداد و ارقام نجومی و نسبت دادن آن به عملکرد یو پی اس  مورد نظر مشتری را فریب دهند. ما در این گزارش کاربردی‌ترین نکات خرید یو پی اس  از بازار لوازم الکتریکی را از دیدگاه کارشناسان و فعالان این بازار در اختیارتان می‌گذاریم.

نکات خرید یو پی اس با توجه به بازار

فعالان بازار می‌گویند بیشتر مشتریان ایرانی هنگام خرید یو پی اس یک ضعف بزرگ دارند. آنها به متراژ محل نصب یو پی اس  و نیازهای واقعی شان توجه نمی‌کنند. همین موضوع عمده‌ترین علتی است که  در خرید هزینه‌های اضافه به آنها تحمیل می‌کند. برایتان چند مثال می‌آوریم:

مشتریان زیادی در خرید یو پی اس  علاقه‌مندند یو پی اس که ابعاد بزرگی دارد و از نظر قیافه وهیکل حجم بزرگی دارد  را خریداری کنند. این درحالی است که محل نصب ups  اتاقکی با متراژهای کوچک است. آنها این واقعیت را رادر نظر نمیگیرند که اگر ابعاد یوپی اس نسبت به فضای نصب ups مناسب نباشد اولا تخلیه هوای درست وحسابی وجود ندارد و باعث گرم شدن بردهای یو پی اس و باتری ها شده و باعث خرابی یو پی اس میگردد.

خرید ups در ظرفیت های بالا

خرید یو پی اس با ظرفیت‌های بالا یکی دیگر از عادات نادرست مشتریان ایرانی در هنگام خرید است. مثلا زمانی که مصرف شما ۶ کیلو ولت آمپر میباشد,اگر یو پی اس ۲۰ کیلو ولت آمپر خرید شود تنها به معنای اتلاف انرژی بیشتر و هزینه بالاتر در خرید یو پی اس است. علاوه بر این کارخانه سازنده ups در ازای ارایه ups با حجم بالاتر، برای یوپی اس  خود قیمت بیشتری تعیین می‌کند. به این ترتیب خرید با ظرفیت بیشتر از نیاز به معنی پرداخت پول بیشتر برای خرید و پرداخت هزینه بیشتر انرژی مصرفی است.

نکات خرید یو پی اس

توجه به آپشن‌های گران قیمت در نکات خرید یو پی اس که به دردتان نمی‌خورد

وقتی تصمیم به خرید لوکس و گرانقیمت دارید شک نکنید که بخش قابل توجهی از هزینه خرید یو پی اس را برای گزینه‌هایی پرداخت می‌کنید که کمتر به استفاده از آن نیاز پیدا می‌کنید. به‌عنوان مثال اگر شخصی نیاز به کارت SNMP ندارد دیگر نیازی به وجود کارت SNMP روی یو پی اس خریداری شده ندارد.  در خرید ups این آپشن‌ها در نگاه اول بسیار فریبنده به نظر می‌رسند و باعث می‌شوند مشتری که قصد خرید را دارد در یک تصمیم آنی و عجولانه پول زیادی بابت خرید یو پی اس  بپردازد اما به مرور و با استفاده از آن کالا متوجه می‌شود که بسیاری از این آپشن‌ها به ندرت یا هرگز مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. بنابراین بهتر است موقع خرید ups  قبل از هر چیز نیازهای منطقی‌تان را در نظر بگیرید و فریب تجملات و آپشن‌های لوکس و کم کاربرد را نخورید.

بهترین مشاوران خرید یو پی اس  چه کسانی هستند؟

به شعارهای تبلیغاتی در مورد فروش یو پی اس یا خرید ups اهمیت ندهید. اغراق یکی از شگردهای شرکت‌های تبلیغاتی است. آنها از صاحبان شرکتهای یو پی اس  پول می‌گیرند تا به بهترین وجه ممکن شما را به خرید یک یو پی اس  قانع و ترغیب کنند اما این به آن معنا نیست که تمام حقیقت با شما در میان گذاشته شده است. قبل از این‌که فریفته تبلیغات شوید درباره آن یو پی اس  و معایبش پرس و جو کنید یا در اینترنت جست‌وجو کنید. یادتان باشد رقبای آن کالا در سایر برند ها را نیز با دقت بررسی کنید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

بهترین راهنما برای خرید یو پی اس

بهترین راهنمای شما برای خرید ups  نه فروشندگان یوپی اس هستند و نه تبلیغات. بهترین راهنمایان خود خریداران یوپی اس  هستند. نظر سایر خریداران یو پی اس  را بپرسید. آنها ممکن است در بین اعضای فامیلتان باشند یا همسایه و همکارانتان. ممکن است در تاپیک‌ها و گروه‌های گپ و گفت‌وگو در فضای مجازی نیز بتوانید آنها را پیدا کرده و از آنها درباره معایب برند یو پی اس موردنظرتان نظرخواهی کنید.