021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

سیستم های مدیریت باتری (BMS) در یو پی اس

سیستم های مدیریت باتری (BMS) در یو پی اس

سیستم های مدیریت باتری (BMS) در یو پی اس BMS معانی متفاوتی برای افراد مختلف دارد . برخی از آن معانی این است که به سادگی مانیتورینگ باتری، نگه داشتن چک در پارامترهای کلیدی عملیاتی در طول شارژ و تخلیه مانند ولتاژ و جریان و باتری داخلی و دمای محیط است. مدارهای نظارت به طور معمول به دستگاه های حفاظت که هشدار دهنده تولید یا قطع باتری را از بار یا شارژر باید هر یک از پارامترهای خارج از محدوده تبدیل ارائه ورودی را اعلام دارند.

یو پی اس

برای سیستم قدرت کارخانه یا مهندس مسئول قدرت کارخانه ,باتری در آخرین خط دفاعی در برابر قطع برق یا قطع شبکه های مخابراتی قرار دارد و BMS است که به معنی سیستم های مدیریت باتری از این سیستم محافظت میکند . چنین سیستم نه تنها قلمرو نظارت و حفاظت از باتری بلکه روشی برای آن آماده تحویل قدرت کامل که خواسته و روش ها برای طولانی کردن عمر باتری میباشد. این شامل همه چیز از کنترل نحوه شارژ به تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده است.

باتری یو پی اس

برای مهندس خودرو سیستم مدیریت باتری یک جزء از یک سیستم مدیریت انرژی بسیار پیچیده تر سریع عمل می باشد و باید با دیگر بر روی سیستم های اصلی از جمله مدیریت موتور ، کنترل آب و هوا، ارتباطات و سیستم های ایمنی در ارتباط موثر باشد.

باتری یو پی اس چیست؟,یو پی اس ۲۰کاوا,انواع یو پی اس,کابینت باتری,ابعاد یو پی اس,تکنولوژی یو پی اس,ساخت یو پی اس,مرکزفروش یو پی اس,مرجع یو پی اس,