021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

باتری های مورد استفاده سال ۲۰۱۸

باتری هایی که در سال 2018 برای یو پی اس ها مورد استفاده قرار میگیرد.

باتری های مورد استفاده سال ۲۰۱۸ با توجه به تنوع برندهای باتری در بازار باطری یو پی اس، در این قسمت باتری هایی با کارایی و کفیت بالا برای انواع یو پی اس های توان بالا و یو پی اس های توان پایین معرفی می شود.

قبل از معرفی مشتریان عزیر به باید بدانند که تمامی باتری های عرضصه شده توسط شرکت پیشرو صنعت تک آرا انرژی با دو سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش عرضه میشود. و همه ی باتری های ذکر شده در این مقاله دارای کارت گارانتی شرکتی بوده که هنگام خرید باتری همراه با باتری ها به مشتری تحویل داده میشود.باتری های مورد استفاده سال ۲۰۱۸
لیست بهترین باتری یو پی اس هایی که در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت تکا انرژی به مشتریان پیشنهاد میشود.باتری های مورد استفاده سال ۲۰۱۸

باتری یو پی اس nice

باتری نایس در کشور چین با تکنولوژی تایوان ساخته میشود.در ساخت باتری nice تمام استاندارهای تولید رعایت شده و از نظر کیفیت دارای مقدار سرب مناسب و طول عمری بین ۵ تا ۷ سال می باشد از باطری یو پی اس نایس در طول چندین سال گذشته در نیروگاهها و کارخانجات و بیمارستانها و ادراجات و مراکزدیگر  استفاد شده است.

باتری یو پی اس nice

باتری CGB ساخت کشور چین

باتری سی جی بی تولید کشور چین بوده باتری هایی با کیفیت بالا و طول عمر مناسب می باشد سری جدید این باتری های در زنج های مختلف و به رنگ سبز موجود می باشند که به باتری CGB GREEN معرف هستند. طول عمر این باتری اگر در شرایط مناسب مورد استفاده قرار گیرد ۸ الی ۶ سال می باشد و از نطر کیفیت از لحاظ کیفیتی قابل رقابت با باتریهای کره ای و اروپایی می باشد.

باتری CGB ساخت کشور چین

باتری LONG ویتنام

باتری لانگ ساخت ویتنام بوده و از لحاظ کیفیت نسبت به باتری های چینی در حد بالایی می باشد و طول عمر بالا، کارایی مناسب در انواع یو پی اس ها، قیمت مناسب، و … از ویژگی های بارز این باتری بوده و در اغلب نیروگاهها ، کاخانجات و بیمارستانها برای انواع UPS مورد استفاده قرار گرفته و رضایت مطلوبی را به ارمغان اورده است.

باتری LONG ویتنام

همچنین باتری هایی مانند باتری یو پی اس ولتامکس و باتری فیام ایتالیا نیز برای انواع یوپی اس ها پیشنهاد میشود.

جهت مشاوره و خرید یو پی اس با واحد فروش شرکت تک انرژی تماس بگیرید.

مرکز خرید یو پی اس تکا انرژی