021-86023253|021-86023287
021-77093755
تهران:م آرژانتین خ احمد قصیر(بخارست) خ یکم پ14

مرکز فروش یو پی اس در ایران

مرکز فروش یو پی اس در ایران
کسی که به دنبال خری یو پی اس برای جلوگیری از قطعی برق و آسیب رساندن نوسانات برق به تجهیزات برقی باید بداند که برای خرید یو پی اس چه کارهایی باید انجام دهد.
اولین کاری که خریدار یو پی اس باید انجام دهد این است که بتواند نیاز خود راتشخیص داده و براساس نیاز خود خرید را انجام دهد.در بسیاری از موارد دیده شده است که خریدار یو پی اسی را خریداری کرده که اصلا مورد نیازش نبوده
و هزینه اضافی کرده برای خرید یو پی اس،یا اینکه در برخی موارد مشاهده شده که یو پی اسی را خرید کرده که اصلا جوابگوی نیاز مشتری نیست و نمی تواند استفاده کند.
در اولین گام خریدار باید بداند که میزان مصرفش چقدر است؟برای دانستن این موضوع باید مصرف کننده ها را بداند و تعداد آنها را مشخص کند.چون هر مصرف کننده ای میزان مصرف خاص خود را دارد.مثلا باید بداند که چند تا کامپیوتر یا لامپ یا … و تعداد چندتا به یو پی اس باید وصل باشند.با جمع کردن توان مصرفی همه مصرف کننده ها میتوان توان مصرفی کل را بدست بیاوریم.
بعد از اینکه توان مصرفی را بدست آوردیم باید مشخص کنیم که یو پی اس مورد نیاز از چه نوعی و دارای چه توانی باشد(آنلاین،آفلاین،لاین اینتراکتیو،۱kva,2kva,3kva).پس در این مرحله هم توان یو پی اس مورد نیاز را مشخص کردیم و هم اینکه نوع یو پی اس را مشخص کردیم.
در گام بعدی مصرف کننده باید مشخص کند که چه مدت زمان برقدهی لازم دارد.پس از مشخص کردن میزان برقدهی میتوانیم تعداد و آمپراژ باتری ها را مشخص کنیم و در نهایت کابینت باتری و اتصالات کامل باتری مشخص می گردد.مرکز فروش یو پی اس در ایران
البته باید توجه داشته باشیم که در برخی مواقع یو پی اس به همراه باتری داخلی میتواند پاسخگوی نیاز مشتری باشد.
و در نهایت نصب و راه اندازی و تعیین مکان مناسب برای نصب یو پی اس میباشد.
ولی در اکثر موارد وقتی با شرکتهای فروش یو پی اس تماس گرفته می شود،کارشناسان آن شرکت راهنمایی های لازم را می کنند.
شرکت تکا انرژی هم به عنوان یکی از مراکز فروش یو پی اس در ایران به عنوان مشاور به شما کمک می کند تا بر اساس نیازتان خرید و از خریدتون راضی باشید.